To LinkedIn λανσάρει το Media Planning API για Agency Partners

Το LinkedIn εγκαινίασε ένα Media Planning API, παρέχοντας τη δυνατότητα στους Agency Partners να συλλέγουν δεδομένα απευθείας από την πλατφόρμα, προκειμένου να αυξήσουν την απόδοση των επενδύσεων και να λάβουν πιο ακριβείς και στρατηγικές αποφάσεις για τις καμπάνιες πριν δαπανήσουν χρήματα του προϋπολογισμού.

«Ο στόχος του media planning είναι η μεγιστοποίηση

του αντίκτυπου και της αποτελεσματικότητας των διαφημιστικών campaigns, επιτρέποντας στους marketers να σχεδιάζουν για το κοινό, τις πλατφόρμες, τα κανάλια και τον προϋπολογισμό ώστε να μεγιστοποιήσουν την απόδοση της επένδυσης», επισημαίνεται στο σχετικό blog post στο LinkedIn.

Το Media Planning API, σύμφωνα με την εταιρεία, είναι μια λύση για τους agency partners που προσπαθούν να σχεδιάσουν και να διαχειριστούν καμπάνιες που «τρέχουν» σε διαφορετικές πλατφόρμες, με διαφορετικά διαφημιστικά formats και πρέπει να συμβαδίσουν με κανονισμούς απορρήτου. Με το νέο API τα πρακτορεία θα μπορούν να οριοθετήσουν το reach τους, λαμβάνοντας δεδομένα σχετικά με τη βάση χρηστών της πλατφόρμας με τη μορφή δημογραφικών στοιχείων, επαγγελματικών ρόλων, κλάδων και διαδικτυακών συμπεριφορών.

(Πηγή: MediaPost)

Keywords
Τυχαία Θέματα