WPP: «Το AI έχει ζωτική σημασία για τη δραστηριότητά μας»

Τα οικονομικά του αποτελέσματα του α΄ τριμήνου 2023 παρουσίασε στις 27 Απριλίου, το WPP, σύμφωνα με τα οποία σημείωσε οργανική ανάπτυξη 2,9% -ένα θετικό ξεκίνημα για τη χρονιά, όπως τα χαρακτήρισε. Επίσης, αναφέρθηκε στη θέση του AI στις δραστηριότητές του.

«Έχουμε πολλές εφαρμογές του AI στα έργα που δημιουργούμε για τους πελάτες μας, ειδικά στην GroupM, τον media planning buying βραχίονά μας και τη Hogarth,

το creative production μας», περιέγραφε σε ανακοίνωσή του ο όμιλος. «Χρησιμοποιούμε το AI για να αυτοματοποιήσουμε τη ροή εργασιών μας, να επιταχύνουμε τη διαδικασία σύλληψης ιδεών και να παράγουμε καινοτόμα έργα για τους πελάτες μας.

Η τεχνογνωσία μας στην εφαρμογή του AI στο marketing βασίζεται σε επενδύσεις τις οποίες πραγματοποιούμε για αρκετό διάστημα, συμπεριλαμβανομένων της πρόσληψης Head of Creative AI το 2019 και την απόκτηση της Satalia το 2021», συνέχιζε η ανακοίνωση.

Επίσης, ανέφερε ότι το WPP χρησιμοποιεί τεχνολογία από όλες τις μεγάλες εταιρείες AI, όπως Adobe, Google, IBM, Microsoft, Nvidia και OpenAI, με αποκλειστικές επιχειρηματικές πλατφόρμες, ιδιοκτησίας WPP, για την παραγωγή έργου το οποίο προστατεύει τις πληροφορίες και το IP των πελατών και νομικά guidelines για υπεύθυνη χρήση της.

(Πηγή: Campaign)

Keywords
Τυχαία Θέματα