Ανησυχούν οι καταναλωτές για τις δαπάνες τους στην εορταστική περίοδο

Η Klarna, με την υποστήριξη του ΑΙ και σε συνεργασία με τη Nepa, συγκέντρωσε πληροφορίες από την πρόσφατη έρευνά της για την εορταστική περίοδο, σχετικά με τις οικονομικές ανησυχίες και την καταναλωτική συμπεριφορά, με τη συμμετοχή 15.000+ καταναλωτών από 15 χώρες, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας.

Η μελέτη δείχνει σημαντική επίδραση του πληθωρισμού στη συμπεριφορά των καταναλωτών, με το 89% των Ελλήνων να επηρεάζεται, ξεπερνώντας

το 67% του μέσου όρου σε παγκόσμιο επίπεδο.

Επίσης, το 64% των Ελλήνων αναζητά οικονομικά προϊόντα λόγω του πληθωρισμού, ενώ, το 84% των Ελλήνων εκφράζει ανησυχίες για τα οικονομικά του, σε αντίθεση με το 71% παγκοσμίως.

Ωστόσο, από τα αποτελέσματα προκύπτει μια θετική τάση, καθώς το 52% των καταναλωτών στην Ελλάδα σχεδιάζει να δημιουργήσει ένα οικονομικό πλάνο για τις δαπάνες των εορτών και δεσμεύεται να το τηρήσει.

Επίσης, το 66% παρακολουθεί τις δαπάνες του καθ’ όλη τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, καταγράφοντας τα έξοδα που πραγματοποιεί.

Keywords
Τυχαία Θέματα