Από τη Why η νέα τηλεοπτική επικοινωνία της Netbet

Ένας δίσκος μπαίνει στο πικάπ και αρχίζει να ακούγεται το πολύ γνωστό τραγούδι του Λουκιανού Κηλαηδόνη, «Ο ύμνος των μαύρων σκυλιών (Λέμε ναι)» με αλλαγμένους στίχους για να «ντύσουν» μουσικά τη νέα καμπάνια της Why για το Netbet.gr.

«Στη μπάλα λέμε ναι. Netbet! Και στο μπάσκετ λέμε ναι. Netbet!», με αυτούς τους στίχους ξεκινά λοιπόν το τραγούδι, του οποίου «η ανεμελιά και η γλύκα ταιριάζει στη δική μας λογική και το branding», ανέφερε μιλώντας στο DF η Σέβη Πόντη, Country Manager Greece για το Netbet.gr. Η ίδια ανέφερε ότι το «ναι» των στίχων βοηθά στο να ενσωματωθεί φυσικά το όνομα του brand.

Η συνεργασία με τη Why είναι ad hoc για τη συγκεκριμένη καμπάνια, η οποία θα «τρέξει» 360ο (τηλεόραση, ραδιόφωνο, social media, digital, ΟΟΗ). Την παραγωγή του σποτ ανέλαβε η Stefi, σε σκηνοθεσία του Αργύρη Παπαδημητρόπουλου.

Keywords
Τυχαία Θέματα