Η Isoplus επαναλανσάρει τη μάρκα Myelements

Η Isoplus ΑΕ προχώρησε σε επαναλανσάρισμα της μάρκας Myelements και σε ένα ειδικό relaunch event που πραγματοποιήθηκε στο Golf Privé της Γλυφάδας, παρουσίασε την ανανεωμένη σειρά συμπληρωμάτων διατροφής Myelements και ανακοίνωσε τη νέα φιλοσοφία της μάρκας, με manifesto της το «Μy way of living».

Ο στόχος της εταιρείας είναι η δημιουργία προϊόντων που καλύπτουν τις ανάγκες κάθε ανθρώπου, εξασφαλίζοντας ποιότητα για κάθε τρόπο ζωής και διαφορετικές προσωπικές

επιλογές. Οι ανανεωμένες, οικολογικές συσκευασίες υπογραμμίζουν την περιβαλλοντική συνείδηση της εταιρείας στην αγορά των συμπληρωμάτων διατροφής. Μεταξύ των λύσεων που παρουσιάστηκαν στο event, βρέθηκαν και οι μονοδοσικές αναβράζουσες βιταμίνες σε πρακτικό φορμάτ και 100% ανακυκλωμένα doy packs, η μασώμενη οδοντόκρεμα Smile and Glow σε μορφή ταμπλέτας για ενήλικες, καθώς και η Toothtale για παιδιά.

Η Isoplus ανακοίνωσε επίσης τη συνεργασία της με γνωστούς αθλητές και influencers, όπως ο χρυσός ολυμπιονίκης στους κρίκους Λευτέρης Πετρούνιας και ο παραολυμπιονίκης Στέλιος Μαλακόπουλος. Το event άνοιξε ο ιδρυτής της Isoplus, Γιώργος Κωτσιόπουλος.

Keywords
Τυχαία Θέματα
Isoplus,Myelements