ΑΒ Βασιλόπουλος: Με τον άνθρωπο πάντα στο επίκεντρο

Με γρήγορα αντανακλαστικά, ανθεκτικότητα και έντονη προσαρμοστικότητα μπορεί και απαντά άμεσα και με επιτυχία σε κάθε νέο δεδομένο της αγοράς. Διατηρεί όμως σταθερή, παρά τις εξωτερικές προκλήσεις, την εκλεκτή ποικιλία και την άριστη εξυπηρέτηση, που συνοδεύεται από το μεράκι, το θάρρος, την ομαδικότητα, το χιούμορ και το χαμόγελο των εργαζομένων.

Εδώ το καλό είναι για όλους
H AB Bασιλόπουλος γνωρίζει την αξία του «καλού» και την υπηρετεί, κάθε μέρα, στην πράξη. Το «καλό» που φέρνει εξαιρετικά προϊόντα στην καλύτερη τιμή, χωρίς εκπτώσεις

σε ποιότητα και ποικιλία, για όλους και τον καθένα ξεχωριστά. Το «καλό» που δίνει αξία σε κάθε μικρή και μεγάλη ανάγκη κάθε ανθρώπου, που κάνει κάθε στιγμή του πελάτη καλύτερη, προσφέροντας μια πραγματική φροντίδα. Γιατί η ΑΒ είναι ένα μεγάλο πλέγμα ανθρώπων που δημιουργεί αξία για κάθε μία και κάθε έναν.

Ένα δίκτυο που αναπτύσσεται και εξελίσσεται
Πλέον, μετράει 602 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, σε 231 πόλεις, σε περισσότερες από 61 περιοχές. Συνεχίζει με την ίδια αγάπη, σχεδιάζοντας τη λειτουργία της γύρω από τη βιωσιμότητα, την υπευθυνότητα, τη φροντίδα, το σεβασμό και την αγάπη για τον Άνθρωπο, τα Προϊόντα και το Περιβάλλον, μια αξία που αποτυπώνεται σε κάθε της βήμα. Σε καθετί που κάνει όλα αυτά τα χρόνια.

Γιατί η ΑΒ, σέβεται τους πελάτες της. Τους ανθρώπους, τους συνεργάτες και τους προμηθευτές της.

Ένας εργοδότης που τοποθετεί στο επίκεντρο τους ανθρώπους του
Για την ΑΒ Βασιλόπουλος, οι άνθρωποί της είναι η κινητήριος δύναμή της που τη βοηθά να εξελίσσεται και να αναπτύσσεται. Η ευημερία και η εξέλιξη των εργαζόμενων της άλλωστε βρίσκεται στον πυρήνα της ανάπτυξής της εταιρείας. Γι’ αυτό, έχει δημιουργήσει ένα εργασιακό περιβάλλον που επενδύει ολιστικά στην ανάπτυξη των ανθρώπων της, υλοποιώντας δράσεις που έχουν ως στόχο να κάνουν τη θετική διαφορά στις ζωές τους. Ένα περιβάλλον που ακούει τις ανάγκες τους, αφουγκράζεται τους στόχους και τις φιλοδοξίες τους και επενδύει στην προσωπική και επαγγελματική τους εξέλιξη. Ενδεικτικά, συνολικά για το 2023, έχει σχεδιάσει ένα πλάνο παροχών ύψους 12 εκατ. ευρώ, το οποίο περιλαμβάνει αύξηση μισθών για τους εργαζόμενους στα καταστήματα και στα γραφεία της και παροχή έξτρα επιδόματος, προκειμένου να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στα καθημερινά τους έξοδα και τις έκτακτες οικογενειακές και προσωπικές τους ανάγκες.

Επιπλέον, η εταιρεία διαρκώς αναγνωρίζει και επιβραβεύει την αφοσίωσή των δικών της ανθρώπων και την επίτευξη των στόχων τους και φροντίζει για τη συνεχή εκπαίδευσή τους, μέσα από διαδικτυακά προγράμματα reskilling και upskilling και μέσα από το πρόγραμμα LinkedIn Learning.

Διαχρονικός στόχος της εταιρείας, είναι να παρέχει ένα συμπεριληπτικό περιβάλλον εργασίας και είναι από τις πρώτες που υπέγραψαν την Χάρτα Διαφορετικότητας, στηρίζοντας την εργασιακή ένταξη ευάλωτων ομάδων και «δίνοντας φωνή» σε κάθε προσωπικότητα. Ζητάει σταθερά τη γνώμη των ανθρώπων της και σέβεται την άποψη τους, γεγονός που φαίνεται κάθε χρόνο από τη συμμετοχή στην Έρευνα Δέσμευσης Συνεργατών, η οποία ξεπερνά παραδοσιακά το 95%.

Πράξεις, προγράμματα και πολιτικές που βοηθούν την ΑΒ Βασιλόπουλος να διατηρεί ένα πρότυπο εργασιακό περιβάλλον προσφέροντας ασφάλεια, σεβασμό και ίσες ευκαιρίες εξέλιξης σε όλους.

Δίπλα στους επιχειρηματίες
Η ΑΒ Βασιλόπουλος επιδιώκει να βρίσκεται δίπλα στους νέους επιχειρηματίες, στηρίζοντάς τους στα πρώτα τους βήματα και παρέχοντας εφόδια για να πραγματοποιήσουν τα όνειρά τους. Συγκεκριμένα, ενισχύει την ελληνική, μικρή και μεσαία επιχειρηματικότητα μέσα από την ανάπτυξη του δικτύου Franchise, φτάνοντας τα 264 καταστήματα συνολικά, με 150 καταστήματα AB Shop and Go σε όλη την Ελλάδα, με στόχο να εξυπηρετούν μεταφορικά αλλά και κυριολεκτικά την ανάγκη για ευελιξία, αμεσότητα και εξοικονόμηση χρόνου στους καταναλωτές και να καλύπτουν συμπληρωματικά τις έκτακτες ανάγκες της καθημερινότητας, με μεγάλη ποικιλία και ευρεία γκάμα επιλογών. Έτσι, η ΑΒ Βασιλόπουλος αναλαμβάνει την αξιολόγηση και υλοποίηση της επένδυσης, την ενοικίαση και την δαπάνη διαμόρφωσης του ακινήτου, την αγορά του τεχνολογικού εξοπλισμού και την εκπαίδευση του προσωπικού του καταστήματος.

Γιατί το καλό (θα πρέπει να) είναι και για τον τόπο μας
Η ΑΒ Βασιλόπουλος στηρίζει σταθερά τους Έλληνες παραγωγούς που φημίζονται για τα εξαιρετικής ποιότητας προϊόντα, όπως φρούτα και λαχανικά, εκλεκτά κρεατικά, φρέσκα ψάρια και θαλασσινά, εκλεκτά τοπικά τυριά, αλλά και κρασιά από μικρούς τοπικούς Οινοποιούς, και τα προωθεί μέσα από προϊόντα της μάρκας ΑΒ Κοντά στην Ελληνική Γη και ΑΒ Επιλογή, μάρκες που αγαπούν και προτιμούν σταθερά οι καταναλωτές, καθώς το 90% των παραγωγών της είναι Έλληνες.

Παράλληλα, υποστηρίζει πρωτοβουλίες και ενέργειες που προωθούν την καινοτομία στην ελληνική πρωτογενή παραγωγή αλλά και τη διατροφική κουλτούρα της χώρας μας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το Πρόγραμμα Ευφυούς Γεωργίας σε συνεργασία με το Ίδρυμα Μποδοσάκη και την Αμερικανική Γεωργική Σχολή, με στόχο να ενισχύσει την ποιότητα, την ανταγωνιστικότητα, τη βιωσιμότητα και την καινοτομία των ελληνικών προϊόντων, ωφελώντας μέχρι σήμερα πάνω από 230 παραγωγούς.

Ταυτόχρονα, αξιοποιεί την τεχνολογία σε κάθε σταθμό της εφοδιαστικής της αλυσίδας, συνδέοντας τους παραγωγούς της με το δίκτυο InoFA, μέσω του οποίου συνδέονται όλοι οι κρίκοι της εφοδιαστικής αλυσίδας, κάτω από μια κοινή ομπρέλα που φροντίζει για τη βελτιστοποίηση του ελέγχου, της μεταφοράς και της αποθήκευσης των προϊόντων.

Για την υγεία μας και τον πλανήτη
Η μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος και η βιώσιμη λειτουργία σε κάθε κομμάτι της εφοδιαστικής της αλυσίδας, είναι ύψιστης σημασίας για την ΑΒ Βασιλόπουλος. Γιατί το περιβάλλον είναι το μεγάλο μας σπίτι, το οποίο πρέπει να φροντίζουμε, για εμάς και τις επόμενες γενιές. Γι’ αυτόν τον λόγο, επενδύει σε δράσεις που υποστηρίζουν την προστασία του περιβάλλοντος, προσφέροντας τη δυνατότητα σε όλους τους πελάτες της να κάνουν υγιεινές και βιώσιμες επιλογές.

Μένει πιστή στη δέσμευση της για τη μείωση σπατάλης τροφίμων και υποστηρίζει την κυκλική οικονομία μέσω καινοτόμων ενεργειών και στρατηγικών συνεργασιών, όπως με τα Τρόφιμα Αγάπης, την Τράπεζα Τροφίμων και το WWF Hellas. Παράλληλα, από το 2020 κατήργησε τα πλαστικά μιας χρήσης που πωλούνται στα καταστήματά της, ελαχιστοποίησε τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου (GHG) στις καθημερινές της δραστηριότητες και ξεπέρασε τα 100 πρωτοποριακά Κέντρα Ανακύκλωσης. Παράλληλα, το μήνυμα της ανακύκλωσης ταξιδεύει σε όλη την Ελλάδα από το 2018, μέσα από το σύγχρονο διώροφο λεωφορείο που αποτελεί ένα μοναδικό πρότυπο Κέντρο, το οποίο απευθύνεται σε μαθητές.

Άμεση & ψηφιακή εξυπηρέτηση για την καλύτερη εμπειρία αγορών
Η εταιρεία, προσφέρει έξυπνες και γρήγορες λύσεις και επιλογές, αξιοποιώντας την τεχνολογία, τόσο στα καταστήματα της, όσο και μέσα από το καινοτόμο ηλεκτρονικό κατάστημα AB Eshop και την εύχρηστη εφαρμογή AB App για ένα αναβαθμισμένο αγοραστικό ταξίδι. Συγκεκριμένα, στα καταστήματα της αλυσίδας σε όλη την Ελλάδα, έχουν τοποθετηθεί κιόσκια για σειρά προτεραιότητας, αυτόματα ταμεία και η υπηρεσία click and collect για την πιο γρήγορη εξυπηρέτηση των πελατών. Παράλληλα, αναβαθμίζει συνεχώς το Eshop της με νέες δυνατότητες και υπηρεσίες, ώστε να βοηθά τους πελάτες της να εξοικονομούν χρόνο και να απολαμβάνουν τα ψώνια τους, εύκολα και ξεκούραστα.

Με γνώμονα το να κερδίζω κάθε μέρα
Η ΑΒ Βασιλόπουλος έχει την ισχυρή πεποίθηση πως η ποιότητα θα πρέπει να είναι προσιτή σε όλους. Γι’ αυτό και επιδιώκει καθημερινά να προσφέρει προϊόντα προσιτής αξίας που διευκολύνουν όλους τους καταναλωτές να απολαμβάνουν αυτά που επιθυμούν, μέσα από συμφέρουσες προσφορές, σταθερά χαμηλές τιμές και προωθητικές ενέργειες, όπως και προϊόντα με την εγγύηση ποιότητας της ΑΒ σε χαμηλή τιμή μέσα από το πρόγραμμα πιστότητας ΑΒ Plus, που αποτελεί το πρώτο και το μεγαλύτερο loyalty σχήμα στο ελληνικό λιανεμπόριο, το οποίο ανανεώνει συνεχώς με νέες ψηφιακές δυνατότητες για να απολαμβάνουμε καλό φαγητό κάθε μέρα, στην καλύτερη τιμή.

Δέσμευση σε πράξεις φροντίδας
Η ΑΒ δεσμεύεται να κάνει το καλό στην πράξη. Μόνο τα τελευταία δύο χρόνια έχει διαθέσει πάνω από 1,5 εκ. ευρώ μέσα από προϊόντα, δράσεις και προγράμματα σε οργανισμούς που το είχαν ανάγκη, ενώ την ίδια στιγμή οι μελέτες δείχνουν πως κάθε χρόνο, το ποσοστό των ανθρώπων που υποσιτίζεται ή βρίσκεται κάτω από τα όρια της φτώχειας αυξάνεται. Σε αυτό το ποσοστό ανήκουν και παιδιά, που αποτελούν το μέλλον.

Στην προσπάθειά της η ΑΒ να συμβάλλει στη μείωση της επισιτιστικής ανασφάλειας των παιδιών, αλλά και την προώθηση της υγιεινής διατροφής, είναι δωρητής στο Πρόγραμμα «ΔΙΑτροφή», που υλοποιεί το Ινστιτούτο Prolepsis, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας. Μέσω του προγράμματος, από το 2014 παρέχεται καθημερινά ένα υγιεινό, αλλά ταυτόχρονα υψηλών προδιαγραφών γεύμα, σε μαθητές σχολείων σε όλη την Ελλάδα σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Prolepsis. Από το 2014 μέχρι και σήμερα έχουν δοθεί 1.100.000 υγιεινά γεύματα σε μαθητές σε 226 σχολεία σε όλη την Ελλάδα.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος θα συνεχίσει να επενδύει σε καινοτόμα προγράμματα που αναβαθμίζουν την αγοραστική εμπειρία των πελατών της και τους βοηθούν να εξοικονομούν περισσότερα, ανταποδίδοντας την προτίμηση που της δείχνουν εδώ και περισσότερα από 80 χρόνια. Ταυτόχρονα στηρίζει τους ευάλωτους πληθυσμούς της κοινωνίας με δράσεις που κάνουν τη διαφορά και αλλάζουν τη ζωή των ανθρώπων. Άνθρωπος, Κοινωνία και Περιβάλλον είναι το τρίπτυχο που στηρίζει η ΑΒ τις αρχές και τα προγράμματά της για μία υπεύθυνη κοινωνικά δραστηριότητα, πάντα με νοιάξιμο και φροντίδα να κάνει το καλό για όλους!

Keywords
αβ βασιλοπουλος, βασιλοπουλος, παντα, wwf hellas, εκπτωσεις, ελλαδα, βιωσιμότητα, εταιρεία, linkedin, συμμετοχή, franchise, shop, Κρίκοι, τραπεζες, wwf, hellas, διώροφο, eshop, click, γνώμονα, προσφορες, σχολεια, σταση εργασιας, αξια, Καλή Χρονιά, μειωση μισθων, αξιολογηση, εξτρα, κοινωνια, βημα, γνωμη, θαρρος, οικονομια, ονειρα, προγραμμα, υγεια, φρουτα, ψαρια, eshop, linkedin, αγαπη, αγορα, αυξηση, αμερικανικη γεωργικη σχολη, ανθρωπος, αφοσίωση, βιωσιμότητα, βρισκεται, φαγητο, γεγονος, γνώμονα, γραφεια, δεδομενο, δυναμη, δυνατοτητα, δοθει, δικτυο, διώροφο, εγγυηση, ευκολα, ευρω, εκπαιδευση, εξελιξη, εξυπηρετηση, εξοδα, ενοικιαση, επιτυχια, ερευνα, εταιρεία, ευημερια, τεχνολογια, ζωη, ιδια, υπηρεσια, υπηρεσιες, ιδρυμα, ισες ευκαιριες, κρασια, λαχανικα, λειτουργια, λεωφορειο, λογο, μειωση, ομπρελα, ορια, παιδια, περιβαλλον, πιστη, ποιοτητα, πλαστικα, προγραμματα, συγκεκριμενα, σειρα, συμμετοχή, σπιτι, συγχρονο, τιμη, υλοποιηση, χαμογελο, χιουμορ, ψηφιακη, ψωνια, ασφαλεια, βηματα, click, εφαρμογη, εκπομπες, franchise, hellas, shop, κομματι, ταξιδι, τραπεζα, τυρια, θαλασσινα, wwf, wwf hellas
Τυχαία Θέματα