Χριστουγεννιάτικος «αέρας» στη νέα καμπάνια Midea
17:00 28/11/2022
- Πηγή: Marketing Week
Στον ψηφιακό «αέρα» βρίσκεται η νέα καμπάνια, την οποία δημιούργησε η DigitalWise για λογαριασμό της Midea από την εταρεία FG Europe και του μοντέλου All Easy Pro.
Η καμπάνια αντλεί έμπνευση από τη νουβέλα «Χριστουγεννιάτικη Ιστορία» του Καρόλου Ντίκενς, με τον Εμπενίζερ Σκρουτζ να συγκεντρώνει στη θαλπωρή του σπιτιού του ανθρώπους που το έχουν ανάγκη.
Η καμπάνια αναπτύσσεται σε Facebook, IG, YouTube, programmatic και GDN. Όπως αναφέρουν υψηλόβαθμα στελέχη του agency, «η ενέργεια έχει στόχο να δώσει λύση στην τρέχουσα δυσκολία που αντιμετωπίζει το κοινό με τους ενεργειακούς πόρους, προτείνοντας αντί πετρελαίου και φυσικού αερίου, τη χρήση του κλιματιστικού και, συγκεκριμένα, του μοντέλου All Easy Pro».
Keywords
νέα, fg europe, Τσάρλς Ντίκενς, europe, easy, pro, σκρουτζ, facebook, youtube, λύση, πετρελαιο, www.facebook.com, www.youtube.com, σκρουτζ, fg europe, youtube, βρισκεται, δωσει, εμπνευση, ενεργεια, θαλπωρη, λύση, νουβελα, συγκεκριμενα, ψηφιακο, easy, europe, pro
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Λαμία: Θανατηφόρα ασθένεια "θερίζει" υπεραιωνόβια πλατάνια
- Όλοι οι συνταξιούχοι που θα δουν αυξήσεις από 1η Ιανουαρίου 2023 - Αναλυτικά παραδείγματα
- Τι κρύβεται πίσω από τις διαδηλώσεις για την πολιτική της «μηδενικής Covid» στην Κίνα;
- Τροποποιητική απόφαση για την επιστροφή του ΕΦΚ στο αγροτικό πετρέλαιο
- Σκοτώθηκε ο Ρώσος ιδρυτής του Forex Club Βιτσεσλάβ Ταράν
- Στη Διαύγεια η απόφαση για τις ενισχύσεις στην κτηνοτροφία του Μέτρου 22
- Πυρκαγιά στον Κολωνό: Ποινική δίωξη στον πατέρα του 5χρονου
- “Κλειδί” οι ΑΠΕ για την απεξάρτηση από το ρωσικό φυσικό αέριο
- Σε Περιστέρι, Θεσσαλονίκη και Ρόδο οι τυχεροί που κέρδισαν τα αυτοκίνητα του διαγωνισμού «25 Χρόνια ΤΖΟΚΕΡ»
- «Κόμβος» η Ελλάδα για την είσοδο του φυσικού αερίου στη ΝΑ Ευρώπη
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Από την Act&React το πρώτο media event της Drunk Elephant στην Ελλάδα
- Silent Auction από το Navarino Challenge
- Η AB InBev αναθεωρεί το ύψος της χορηγίας του επόμενου World Cup
- DEMO: Βράβευση στα Circle the Med Forum Awards
- «Reality»: Νέο παγκόσμιο offering digital εμπειριών από την Ogilvy
- Στην ελληνική Πολιτεία το Panic Button του Ιδρύματος Vodafone
- Χρυσές Alpha Bank & 4WiseMonkeys στα Social Media Awards 2022
- Κόστος ζωής και περιβάλλον «περιορίζουν» τους καταναλωτές
- H Kärcher Greece στηρίζει τους ανθρώπους της καθαριότητας
- Η Eurolife FFH Μεγάλος Χορηγός στη νέα σειρά επεισοδίων της Ατράκτου
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Χριστουγεννιάτικος «αέρας» στη νέα καμπάνια Midea
- Χρυσές Alpha Bank & 4WiseMonkeys στα Social Media Awards 2022
- Ξεκινά ο 2ος κύκλος σπουδών Lidl Up
- DEMO: Βράβευση στα Circle the Med Forum Awards
- Silent Auction από το Navarino Challenge
- Εθνικά βραβεία εξυπηρέτησης πελατών 2022: Με εκπλήξεις και… μαγεία, η φετινή τελετή απονομής
- Η Eurolife FFH Μεγάλος Χορηγός στη νέα σειρά επεισοδίων της Ατράκτου
- Ο όμιλος Softone υπέγραψε τη Χάρτα Διαφορετικότητας
- H Kärcher Greece στηρίζει τους ανθρώπους της καθαριότητας
- Κόστος ζωής και περιβάλλον «περιορίζουν» τους καταναλωτές
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Περιφέρεια Κρήτης: Επιβραβεύεται για την «πράσινη» δράση της
- Ε. Μυτιληναίος: Αυτοκτονική η αδράνεια της ΕΕ για την ενεργειακή κρίση
- Τράπεζες: Αντί να δώσουν δάνεια, αφαίμαξαν ρευστότητα από τις επιχειρήσεις- Τα στοιχεία της ΤτΕ
- Τροποποιητική απόφαση για την επιστροφή του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης στο αγροτικό πετρέλαιο
- Καστανίδης για υποκλοπές: Όλα στο σκοτάδι και όχι στο φως για την κυβέρνηση
- Κώστας Καραμανλής: Τα μεγάλα λόγια τα αφήνουμε στον ΣΥΡΙΖΑ
- Τροποποιητική απόφαση για την επιστροφή του ΕΦΚ στο αγροτικό πετρέλαιο
- Μητσοτάκης: Χρειάζονται δύο πλήρεις θητείες ώστε πραγματικά να αλλάξει σελίδα η χώρα