Διάκριση για το Stoiximan AegeanBall Festival

Το Stoiximan AegeanBall Festival, που διοργάνωσαν η Progame, ο Δήμος Σύρου – Ερμούπολης και η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και το 2022 συγκέντρωσε περισσότερους από 6.000 επισκέπτες, κέρδισε εννέα συνολικά βραβεία στον θεσμό των Sports Marketing Awards 2023.

Η διοργάνωση μπάσκετ 3X3 στη Σύρο, το Stoiximan AegeanBall Festival κατάφερε να ξεχωρίσει για τις υπηρεσίες που πρόσφερε σε επίπεδο παραγωγής, marketing, χορηγιών, επικοινωνίας και social media.

Μεταξύ

των εννέα βραβείων ήταν και τρία Gold βραβεία στις κατηγορίες «Most Innovative Use of Content Creators & Influencers for a Sports Related Activity», «Best Presence on Meta’s platforms» και «Best Sponsorship Program/ Strategy για Αθλητική Διοργάνωση/Εκδήλωση».

Ο Πρόεδρος της Progame, Φάνης Ξηνταβελώνης, δήλωσε: «Αποδείξαμε στην πράξη ότι η ιδέα του σπουδαίου αθλητή Γιώργου Πρίντεζη, δεν αφορούσε μια απλή αθλητική διοργάνωση στο νησί της Σύρου, αλλά ένα κοινωνικό γεγονός, που αγκαλιάστηκε από όλους».

Keywords
Τυχαία Θέματα
Διάκριση, Stoiximan AegeanBall Festival,diakrisi, Stoiximan AegeanBall Festival