Δημιουργική προβολή του Hendrick’s Gin στη Nova
17:11 21/5/2020
- Πηγή: Marketing Week
Σε ειδικά διαμορφωμένη ζώνη στα κανάλια Novacinema.
To Hendrick’s συνεργάστηκε με τη Nova, εξασφαλίζοντας δημιουργική προβολή στα κανάλια Novacinema, με στόχο την αποτελεσματικότερη προώθησή του. Αποκλειστικά για το Hendrick’s, δημιουργήθηκε μία ειδικά διαμορφωμένη κινηματογραφική ζώνη με τίτλο «Embrace the unusual».
Με έμπνευση από τα χαρακτηριστικά της γεύσης
Στο πλαίσιο της χορηγίας, υλοποιήθηκαν branded customized stings τα οποία πλαισίωναν τη ζώνη και ενίσχυσαν το media πλάνο που έτρεξε στα κανάλια Novacinema. Ως αποτέλεσμα, δημιουργήθηκαν πάνω από 12.000 διαφημιστικά δευτερόλεπτα, συνδέοντας το brand με το κινηματογραφικό περιεχόμενο των καναλιών Novacinema.
Keywords
nova, novacinema, στυλ, φαρμακοποιοι, υποψηφιοτητες οσκαρ 2013, media, πλαισιο, ταινιες, εμπνευση, εποχη, ζωνη, στυλ, media, novacinema
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Η Τουρκία "αποχαιρετά" σιγά σιγά το ρωσικό φυσικό αέριο
- Θεσσαλονίκη: Πλημμύρισαν δρόμοι - Συγκρούσεις οχημάτων
- Τουρκία: Έρευνα για το Bella Ciao από τα τζαμιά της Σμύρνης
- Επαναλειτουργούν από 25/5 τα Κέντρα Διημέρευσης και Δημιουργικής Απασχόλησης παιδιών ΑμεΑ
- ΣΕΒ: 580.000 λιγότερες δουλειές το φετινό καλοκαίρι
- Τουρκικά σκάφη παρενόχλησαν Έλληνες ψαράδες στη Χίο
- ΣΕΒ: 580.000 λιγότερες δουλειές το φετινό καλοκαίρι- Πώς πρέπει να στηριχθεί η απασχόληση
- Social distancing εντός εργασιακού χώρου με το περικάρπιο Close-To-Me
- Επιφυλάξεις και από τη UECBV για τη Στρατηγική «Από το Αγρόκτημα στο Πιάτο»
- H υποκρισία της τελικής ταχύτητας!
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Δημιουργική προβολή του Hendrick’s Gin στη Nova
- Η οικογένεια Σαράντη παρουσιάζει τo scarletbeauty.gr
- Νέα corporate ταινία από τον όμιλο Σαρακάκη
- Νέα σειρά Κρίς Κρίς «Selection»
- Στην Frank and Fame spec του Υπουργείου Οικονομικών
- Το News 24/7 παρουσιάζει το νέο brand «20/20»
- 600 επαγγελματίες παρακολούθησαν το event των Νήσος και Άμβυξ
- Αύξηση 129% σε κατοχυρώσεις domain για e-shop
- Extra Milers: Νέα πλατφόρμα για τον προσβάσιμο τουρισμό στην Ελλάδα
- «Κυριαρχία» του Digital στο shortlist των Ermis PR
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Δημιουργική προβολή του Hendrick’s Gin στη Nova
- Η οικογένεια Σαράντη παρουσιάζει τo scarletbeauty.gr
- Αύξηση 129% σε κατοχυρώσεις domain για e-shop
- Accenture: Στροφή στην «ηθική κατανάλωση» λόγω Covid-19
- «Κυριαρχία» του Digital στο shortlist των Ermis PR
- Extra Milers: Νέα πλατφόρμα για τον προσβάσιμο τουρισμό στην Ελλάδα
- Το News 24/7 παρουσιάζει το νέο brand «20/20»
- 600 επαγγελματίες παρακολούθησαν το event των Νήσος και Άμβυξ
- Νέα corporate ταινία από τον όμιλο Σαρακάκη
- Νέα σειρά Κρίς Κρίς «Selection»
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Social distancing εντός εργασιακού χώρου με το περικάρπιο Close-To-Me
- ΟΑΕΔ: Αύξηση των ανέργων κατά 21,73% τον Απρίλιο
- Ο Σόλσκιερ δεν θέλει άλλα «κακά μήλα» στη Γιουνάιτεντ
- AVAX: Στην τελική ευθεία τρεις σταθμοί της Γραμμής 3 του Μετρό
- CNL Capital: Ο Αλέξανδρος Μπένος εξελέγη νέο μέλος στο ΔΣ
- ΟΛΠ: Ο οριστικός ανάδοχος για την αναβάθμιση του Προβλήτα Ι
- ΑΒΑΞ: Στην τελική ευθεία η παράδοση 3 νέων σταθμών της Γραμμής 3 του Μετρό
- Τ.Θεοδωρικάκος για Γαλάζιες Σημαίες: Οι δήμοι έτοιμοι να προσφέρουν αναβαθμισμένες υπηρεσίες στους τουρίστες
- Ξεπέρασαν τα 5 εκατ. τα κρούσματα κορονοϊού διεθνώς