Είναι αισιόδοξοι οι marketers για το 2024;

Παρά τις ανησυχίες για την οικονομία, οι περισσότεροι marketers παγκοσμίως είναι αισιόδοξοι για το 2024, σύμφωνα με την έκθεση «Voice of the Marketer» της WARC. Συγκεκριμένα, το 61% των marketers αναμένει βελτίωση στις επιχειρήσεις τους, το 2024, ενώ το 41% πιστεύει ότι οι προϋπολογισμοί marketing θα αυξηθούν.

Βέβαια, υπάρχουν σημαντικές διαφορές μεταξύ των περιοχών, με την APAC να είναι σαφώς πιο αισιόδοξη. Όσον αφορά στους ευρωπαίους marketers, είναι ιδιαίτερα ανήσυχοι, με τα 2/3 (66%) να πιστεύουν ότι η οικονομική ύφεση του 2024 θα αναμορφώσει σημαντικά τις στρατηγικές marketing.

Επιπλέον,

σχεδόν οι μισοί (46%) αναδεικνύουν τον αυξανόμενο πληθωρισμό και την κρίση του κόστους ζωής ως πρωταρχικές ανησυχίες. Αντίθετα, μόνο το 35% των marketers στην περιοχή της APAC αναφέρει τον πληθωρισμό και την κρίση του κόστους ζωής ως τις μεγαλύτερες ανησυχίες τους και οι μισοί (50%) αναμένουν ότι οι προϋπολογισμοί θα αυξηθούν το 2024, σε σύγκριση με το 37% στην Ευρώπη και το 35% στη Βόρεια Αμερική.

Σύμφωνα με το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, «παρά το δύσκολο παγκόσμιο περιβάλλον, η περιοχή Ασίας-Ειρηνικού παραμένει ένα σχετικά φωτεινό σημείο. Αναμένεται να αναπτυχθεί κατά 4,6% το 2023 και κατά 4,2% το 2024, γεγονός που την τοποθετεί σε τροχιά να συμβάλει περίπου στα 2/3 της παγκόσμιας ανάπτυξης φέτος».

(Πηγή: WARC)

Keywords
Τυχαία Θέματα
2024,