Ένας τους 5 B2C CMOs στον ρόλο του για 1 χρόνο ή λιγότερο
Περισσότεροι από ένας στους πέντε CMOs σε επιχειρήσεις που απευθύνονται σε καταναλωτές κατείχαν τη θέση τους για ένα χρόνο ή λιγότερο, το 2023, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα της εταιρείας Spencer Stuart.
Πράγματι, το 22% των CMOs σε εταιρείες της λίστας B2C Fortune 500 κατείχαν τη θέση τους για 12 μήνες ή λιγότερο, την περασμένη χρονιά. Το ποσοστό αυτό είναι υπερδιπλάσιο από το αντίστοιχο των κορυφαίων marketers σε επιχειρήσεις με B2B στόχευση, όπου το 11% των CMOs
Η έκθεση διαπιστώνει ότι ο μέσος όρος της θητείας των CMOs στις εταιρείες Fortune 500 το 2023 ήταν 4,2 χρόνια ή 50 μήνες. Το ποσοστό αυτό παραμένει αμετάβλητο σε σχέση με τα επίπεδα του 2022. Και πάλι, υπάρχει χάσμα μεταξύ των CMOs B2C και B2B όσον αφορά τη μέση θητεία.
Ο μέσος χρόνος παραμονής στη θέση σε B2B το 2023 ήταν 4,5 χρόνια, ενώ, για B2C, ήταν 4 χρόνια. Τέλος, τα στοιχεία της έρευνας υποδηλώνουν ότι η μέση θητεία των 50 μηνών για τους CMO στις Fortune 500 είναι μόνο λίγο μικρότερη από εκείνη της C-suite στο σύνολό της. Ο μέσος όρος θητείας των C-suite της Fortune 500 το 2023 ήταν 55 μήνες, σύμφωνα με τα στοιχεία.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Τέμπη: Προσφυγή συγγενών των θυμάτων κατά της εισαγγελικής διάταξης για τη διαχείριση του δυστυχήματος
- Πανευρωπαϊκός έλεγχος σε influencers - Στη λίστα και 20 Έλληνες
- Βραζιλία: Γκραν γκινιόλ σε τράπεζα, όταν γυναίκα πήγε τον νεκρό θείο της να υπογράψει δάνειο
- Η Γαλλία δεν θα προσκαλέσει τον Πούτιν στις εκδηλώσεις για τα 80 χρόνια από την D-Day
- «Χαλάει» ο καιρός από το απόγευμα – Σε ποιες περιοχές αναμένονται βροχές και καταιγίδες
- Τεκμαρτό εισόδημα ατομικών επιχειρήσεων: Διαδικασία αμφισβήτησης
- Πώς η Apple εκθρονίστηκε από την 1η θέση σε πωλήσεις smartphone στον κόσμο
- Έλεγχοι στους influencers
- Η ΕΕ εντείνει την υποστήριξη στην ηλιακή ενέργεια με τον Ευρωπαϊκό Χάρτη Ηλιακής Ενέργειας
- Νίκος Παπαθανάσης: Απόφαση για την έναρξη χωματουργικών εργασιών στο νέο γήπεδο του Παναθηναϊκού
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- H Avion Films στη νέα παγκόσμια καμπάνια Mercedes
- Στην Concept Communication Strategies τα Amaretti
- BGM OMD και Hearts & Science τα πρώτα Taboola certified agencies στην Ελλάδα
- Ένας τους 5 B2C CMOs στον ρόλο του για 1 χρόνο ή λιγότερο
- Street Runway Show διοργάνωσαν τα Adidas Originals
- Nέα συνεργασία Linear με allsmart.gr
- Το Efood στηρίζει αθλητικές ακαδημίες παιδιών
- Υψηλό το επίπεδο των ανεξάρτητων agencies στην Ελλάδα!
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Ένας τους 5 B2C CMOs στον ρόλο του για 1 χρόνο ή λιγότερο
- BGM OMD και Hearts & Science τα πρώτα Taboola certified agencies στην Ελλάδα
- Στην Concept Communication Strategies τα Amaretti
- H Avion Films στη νέα παγκόσμια καμπάνια Mercedes
- Nέα συνεργασία Linear με allsmart.gr
- Street Runway Show διοργάνωσαν τα Adidas Originals
- Το Efood στηρίζει αθλητικές ακαδημίες παιδιών
- Υψηλό το επίπεδο των ανεξάρτητων agencies στην Ελλάδα!
- Άννα Μοραγλή, Search Magic: «Κύριο μέλημά μας είναι η υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών μας»
- e-Commerce Evolution | Insights & Trends: Χαράσσοντας την πορεία με εξατομίκευση, αειφορία και value
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Νέο γήπεδο Παναθηναϊκού: Υπεγράφη η απόφαση για την έναρξη χωματουργικών εργασιών
- Τέμπη: Προσφυγή συγγενών των θυμάτων κατά της εισαγγελικής διάταξης για τη διαχείριση του δυστυχήματος
- Κυρ. Βελόπουλος: Τηλεπερσόνες και celebrities το ψηφοδέλτιο της ΝΔ για τις ευρωεκλογές
- Η ΕΕ εντείνει την υποστήριξη στην ηλιακή ενέργεια με τον Ευρωπαϊκό Χάρτη Ηλιακής Ενέργειας
- Ο Πύργος Πειραιά υποδέχεται την Ολυμπιακή Φλόγα και το γαλλικό ιστιοφόρο «Le Belem»
- Στην Κομισιόν το τέταρτο αίτημα πληρωμής της Ελλάδας για δάνεια 2,3 δισ. ευρώ
- Πρωτογενή πλεονάσματα 2,1% έως το 2029 «βλέπει» το ΔΝΤ για την Ελλάδα
- Πάσχα 2024: Εντείνονται οι έλεγχοι σε αμνοερίφια και αυγά
- GEP: Το μέλλον της ψηφιακής υγείας για την αναβάθμιση της επαγγελματικής υγείας
- ΔΝΤ: Μείωση του χρέους στο 138,8% του ΑΕΠ το 2029