Ένας τους 5 B2C CMOs στον ρόλο του για 1 χρόνο ή λιγότερο

Περισσότεροι από ένας στους πέντε CMOs σε επιχειρήσεις που απευθύνονται σε καταναλωτές κατείχαν τη θέση τους για ένα χρόνο ή λιγότερο, το 2023, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα της εταιρείας Spencer Stuart.

Πράγματι, το 22% των CMOs σε εταιρείες της λίστας B2C Fortune 500 κατείχαν τη θέση τους για 12 μήνες ή λιγότερο, την περασμένη χρονιά. Το ποσοστό αυτό είναι υπερδιπλάσιο από το αντίστοιχο των κορυφαίων marketers σε επιχειρήσεις με B2B στόχευση, όπου το 11% των CMOs

διατήρησαν τη θέση τους για ένα χρόνο ή λιγότερο.

Η έκθεση διαπιστώνει ότι ο μέσος όρος της θητείας των CMOs στις εταιρείες Fortune 500 το 2023 ήταν 4,2 χρόνια ή 50 μήνες. Το ποσοστό αυτό παραμένει αμετάβλητο σε σχέση με τα επίπεδα του 2022. Και πάλι, υπάρχει χάσμα μεταξύ των CMOs B2C και B2B όσον αφορά τη μέση θητεία.

Ο μέσος χρόνος παραμονής στη θέση σε B2B το 2023 ήταν 4,5 χρόνια, ενώ, για B2C, ήταν 4 χρόνια. Τέλος, τα στοιχεία της έρευνας υποδηλώνουν ότι η μέση θητεία των 50 μηνών για τους CMO στις Fortune 500 είναι μόνο λίγο μικρότερη από εκείνη της C-suite στο σύνολό της. Ο μέσος όρος θητείας των C-suite της Fortune 500 το 2023 ήταν 55 μήνες, σύμφωνα με τα στοιχεία.

Keywords
Τυχαία Θέματα