Στην Concept Communication Strategies τα Amaretti

Στην Concept Communication Strategies ανέθεσε το brand Amaretti τη στρατηγική του επικοινωνία και συγκεκριμένα τη διαχείριση των social media, influencer marketing, media relations και events.

Η νέα συνεργασία εγκαινιάζεται με την καμπάνια των Amaretti, «Θες να μοιραστούμε τα Amaretti μου;», η οποία σηματοδοτεί τον σταθμό των 45 ετών του brand και συμπυκνώνει το DNA

του, το «να μοιράζεσαι, να νοιάζεσαι, να αγαπάς».

Η καμπάνια συνδυάζεται με την έναρξη της παρουσίας του brand στο Instagram και την ταυτόχρονη δημιουργία TikTok λογαριασμού. Οι ενέργειες στοχεύουν στην ενίσχυση της digital παρουσίας των Amaretti με call-to-action για συμμετοχή σε διαγωνισμό στο Instagram account.

Με κεντρικό μήνυμα «Θες να μοιραστούμε τα Amaretti μου;» τα ελληνικά γκοφρετάκια καλούν τους διαδικτυακούς τους φίλους να απαντήσουν με ποιον/ ποια θα ήθελαν να μοιραστούν τα Amaretti τους.

Keywords
Τυχαία Θέματα