Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2022: Αναδεικνύοντας «τους πρώτους των πρώτων»

Τις 12 εταιρείες που θέτουν την εξυπηρέτηση ως προτεραιότητα ανέδειξε και επιβράβευσε ο θεσμός των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών (CS Awards) που διοργάνωσε για 13η συνεχή χρονιά το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) την Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2022, σε μία «Μαγική» Τελετή, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, παρουσία περισσότερων από 500 στελεχών.

Απονομή Βραβείου ΕΙΕΠ

Το ΕΙΕΠ, παραμένοντας σταθερό στις αξίες του και στο όραμά του, επιβραβεύει 13

χρόνια τώρα τις εταιρείες, τους οργανισμούς και τα στελέχη της εξυπηρέτησης πελατών που δουλεύουν καθημερινά με γνώμονα την ποιοτική εξυπηρέτηση του πελάτη, αναδεικνύοντας βέλτιστες πρακτικές εξυπηρέτησης πελατών.

Τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών έχουν καταφέρει να γίνουν κορυφαίος θεσμός στον επιχειρηματικό κλάδο, και έχουν πιστοποιηθεί κατά ISO 9001. Διατηρώντας την ποιότητα του θεσμού σε υψηλά επίπεδα, η διοργάνωση παρείχε και φέτος παράλληλη διερμηνεία της εκδήλωσης στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα, από τη Νεφέλη Ράντου, Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών και Διερμηνέα ελληνικής νοηματικής γλώσσας.

Στην Κριτική Επιτροπή των Βραβείων συμμετείχαν επιφανείς προσωπικότητες του ακαδημαϊκού και επιχειρηματικού χώρου, ενώ Επικεφαλής ήταν ο Γιώργος Σιώμκος, Καθηγητής Marketing στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Παρουσιαστές της βραδιάς ήταν ο Χρήστος Φερεντίνος και η Αθηναΐς Νέγκα, δύο προσωπικότητες που μαγνήτισαν το κοινό και διατήρησαν αμείωτο το ενδιαφέρον καθ’ όλη τη διάρκεια της βραδιάς.

Ιδιαίτερη τιμή αποτέλεσε ο ψηφιακός χαιρετισμός του Υπουργού Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκου Πιερρακάκη.

F.Thibaut

Πριν την ανακοίνωση των μεγάλων νικητών της βραδιάς ο Πρόεδρος του ΕΙΕΠ, Frank Thibaut κάλεσε στη σκηνή τον Εμμανουήλ Παπασάββα, Κοινό Διοικητή Διασυνδεομένων Νοσοκομείων ΓΝΠΑ «Αγία Σοφία» – Γ.Ν.Π.Α «Παναγιώτη & Αγλαΐας Κυριακού», για να παραλάβει το «Βραβείο ΕΙΕΠ» τιμώντας το Ιατρικό, Νοσηλευτικό και Διοικητικό προσωπικό των Παιδιατρικών Νοσοκομείων Παίδων «Αγία Σοφία» και «Παναγιώτη & Αγλαΐας Κυριακού» για τον καθημερινό αγώνα που δίνουν ώστε να διασφαλίσουν το ύψιστο αγαθό της υγείας στα παιδιά.

Μαγικές εκπλήξεις περίμεναν τους προσκεκλημένους καθ’ όλη τη διάρκεια της βραδιάς, με απρόσμενα happenings από τον μάγο Τριστάν.

Περισσότερες πληροφορίες για την εκδήλωση και τον θεσμό είναι διαθέσιμες στο www.csawards.gr

«Πρέπει να συνεχίσουμε την αποστολή μας»
Κλείνοντας τη βραδιά, ο Πρόεδρος του ΕΙΕΠ, Frank Thibaut, ανέφερε: «Απόψε βραβεύσαμε “τους πρώτους των πρώτων”, μέσα από τον θεσμό των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών που αναδεικνύει σταθερά καινοτόμες πρωτοβουλίες και βέλτιστες πρακτικές που προάγουν την αξία της εξυπηρέτησης στον τόπο μας. Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες που κατάφεραν να κάνουν τη διαφορά με τα σπουδαία επιτεύγματά τους και μέσα σε λίγες λέξεις αποτύπωσαν και έθεσαν υπόψη μας, πρακτικές και καινοτομίες που αναβάθμισαν σημαντικά την εμπειρία του πελάτη με όραμα, προσήλωση και μεράκι. Ο μεγάλος αριθμός των συμμετοχών και φέτος επιβεβαιώνει ότι πρέπει να συνεχίσουμε την αποστολή μας, υπηρετώντας αυτή τη μεγάλη κοινότητα που πιστεύει στην άριστη εξυπηρέτηση, με συνέπεια και ενθουσιασμό».

Τα βραβεία που παρέλαβαν οι νικητές φιλοτέχνησε και φέτος, η γλύπτρια Μιχαέλα Θεοδωρακάκου.

Αφροδίτη Πίνα, Customer Support Director, Novibet

«Αποστολή μας, να παρέχουμε άριστη υποστήριξη σε κάθε επαφή»
«Η βράβευση της ομάδας μας και αυτή τη χρονιά, μας γεμίζει χαρά και υπερηφάνεια. Δεν είναι απλό να διατηρεί κανείς συστηματικά την ίδια υψηλή ποιότητα υποστήριξης πελατών βιώνοντας παράλληλα ραγδαία ανάπτυξη τόσο σε εταιρικό επίπεδο όσο και σε επίπεδο ομάδας. Το δυναμικό του Customer Support της Novibet ωστόσο, έχει μία ξεκάθαρη αποστολή: να παρέχει άριστη υποστήριξη σε κάθε επαφή! Τόσο η συμμετοχή μας σαν φιναλίστ σε πέντε συνολικά κατηγορίες αλλά και η βράβευσή μας σε τρεις από αυτές, είναι η επιβράβευση των προσπαθειών των διακοσίων και πλέον ανθρώπων μας, για την υπεράνθρωπη προσπάθεια που καταβάλλουν καθημερινά να ξεχωρίζουν!»

Οι νικητές ανά κατηγορία

Καλύτερη Εκπαίδευση για την Εξυπηρέτηση Πελάτη – Best Customer Service Training: CosmoteH Καινοτομία στην Εμπειρία του Πελάτη – Best Use of Innovation in Customer Experience: KosmocarΑξιοποιώντας τη Φωνή του Πελάτη – Voice of the Customer: Insurancemarket.grΚαλύτερος Συνδυασμός Διαύλων Εξυπηρέτησης Πελάτη – Best omni-channel customer service: NestleΟμάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών – Customer Service Team of the year: NovibetΟργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών – Customer Service Organisation of the year: ΟΤΕΚέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς – Customer Call Center of the year: NovibetΚαλύτερη χρήση Τεχνολογίας στην Εμπειρία του Χρήστη – Best use of Technology in User Experience: VodafoneΚαλύτερη Σχέση Συνεργασίας με Εξωτερικό Πάροχο – Best Outsourcing Partnership:Novibet – TeleperformanceΚαλύτερη Εφαρμογή Mobile App στην Εμπειρία του Χρήστη – Best Mobile App in User Experience: ΉρωνΚαλύτερη Διαχείριση Κρίσης – Best Crisis Management Approach: Γενικό Νοσοκομείο Παίδων Πεντέλης
Keywords
Τυχαία Θέματα