Η Beiersdorf υλοποιεί παγκόσμιο media review

Η πολυεθνική φαρμακοβιομηχανία Beiersdorf διεξάγει, σύμφωνα με πληροφορίες, παγκόσμιο media review για την ανάθεση του λογαριασμού των media της.

Η εταιρεία εκτιμάται ότι δαπάνησε πέρυσι στα media παγκοσμίως το ποσό των 800 εκατ. δολαρίων, ανέφερε η εταιρεία agency research

Comvergence. Τα τελευταία χρόνια, μέρη του business είχαν ανατεθεί σε τουλάχιστον τέσσερις ομίλους agencies, συμπεριλαμβανομένων των media shops στους Omnicom, WPP και Publicis, Dentsu κ.ά.

Η OMD της Omnicom είχε κερδίσει τον λογαριασμό των ΗΠΑ το 2018, ενώ τη διαδέχτηκε το 2010 η Carat της Dentsu, για να επανέλθει στην κατοχή της OMD. Σύμφωνα δε με την Comvergence, η δαπάνη για τη Βόρεια Αμερική πέρυσι ανήλθε συνολικά σε 70 εκατ. δολάρια, εκ των οποίων περίπου τα 3/4 διοχετεύθηκαν στο digital.

Η μεγαλύτερη αγορά για την Beiersdorf είναι η περιοχή EMEA, όπου οι δαπάνες ανήλθαν σε 490 εκατ. δολάρια πέρυσι, εκ των οποίων 40 εκατ. δαπανήθηκαν στο digital κανάλι. Τα τελευταία χρόνια, η Beiersdorf έχει διεξάγει αρκετά reviews σε τοπικές αγορές και θεωρείται ότι έχει τουλάχιστον μια δεκαετία να διεξάγει παγκόσμιο διαγωνισμό.

(Πηγή: MediaPost)

Keywords
Τυχαία Θέματα