Η Carat υλοποιεί «Voice Recognition Ads» για πρώτη φορά στην υβριδική τηλεόραση

H Carat υλοποιεί για πρώτη φορά στην υβριδική τηλεόραση «Voice Recognition Ads» για την υπηρεσία Vodafone TV. Χρησιμοποιώντας την τεχνολογία του Voice Recognition, η Carat αξιοποίησε την έντονη επικαιρότητα αλλά και το ενδιαφέρον του κόσμου για τα Oscars, ένα περιεχόμενο πλήρως συνυφασμένο με τη νέα καμπάνια του Vodafone TV.

Στους τηλεοπτικούς σταθμούς Mega, Alpha και Star – και με την τεχνική υποδομή της AnixeNet – κατά την αναφορά επιλεγμένων keywords στις τηλεοπτικές εκπομπές που σχετίζονται με την επικαιρότητα των Oscars και μέσω της τεχνολογίας αναγνώρισης ήχου, εμφανίζονται δυναμικά L- Banners και Mastheads του Vodafone TV.

Όπως επισημαίνει η Carat, «με το πρωτοποριακό αυτό activation, η Carat και η Vodafone κάνουν ακόμη ένα βήμα προς την ανάπτυξη της στοχευμένης επικοινωνίας, χτίζοντας στους άξονες του relevance και του attention».

Keywords
Τυχαία Θέματα