Η Ergo Ασφαλιστική παρουσιάζει τη «Χαρά», το νέο chatbot της

Η Ergo Ασφαλιστική μπαίνει στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης με τη «Χαρά», το νέο chatbot της. Σκοπός της «Χαράς» είναι να προσφέρει «την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση στους πελάτες και συνεργάτες της Ergo, παρέχοντας γρήγορη και ποιοτική εξυπηρέτηση και αλλάζοντας πλήρως τα δεδομένα στην επικοινωνία», όπως επισημαίνεται.

Η «Χαρά», βρίσκεται στην ιστοσελίδα της Ergo και είναι διαθέσιμη 24 ώρες το 24ωρο από οποιαδήποτε συσκευή, έτσι ώστε οι επισκέπτες να λαμβάνουν

απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις σχετικά με τις διαδικασίες και τα προϊόντα της εταιρείας, να ενημερώνονται για οφειλές με όλα τα απαραίτητα στοιχεία, καθώς και για την πληρωμή του ασφαλιστηρίου, ενώ έχουν τη δυνατότητα να εγγραφούν στην εφαρμογή Ergo ForMe μέσω διαδραστικών διαλόγων.

To Chatbot της Ergo Ασφαλιστικής λειτουργεί τόσο μέσω της δυνατότητας για προσυμπληρωμένες επιλογές, όσο και με ελεύθερο κείμενο, όπου ο χρήστης μπορεί να γράψει την ερώτηση και η «Χαρά» θα τον καθοδηγήσει για τα επόμενα βήματα. Παράλληλα, στο τέλος κάθε διαλόγου η «Χαρά» ζητάει να αξιολογηθεί η εμπειρία από τον χρήστη.

Keywords
Τυχαία Θέματα