Η Eurolife FFH στη διοργάνωση του 2ου Φεστιβάλ Λατρευτικής Μουσικής
Στις 28, 29 και 30 Απριλίου επιστρέφει το Φεστιβάλ Λατρευτικής Μουσικής για να προσφέρει μια κατανυκτική βιωματική εμπειρία, με πάνω από 50 συναυλίες σε εκκλησίες, μουσεία, αρχαιολογικούς και συναυλιακούς χώρους, υπό τη σύμπραξη δυνάμεων του Υπουργείου Πολιτισμού, της Εθνικής Λυρικής Σκηνής και της Eurolife.
Ο μουσικός μαραθώνιος, υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση του Γιώργου Κουμεντάκη, θα προσεγγίσει πολυάριθμες πτυχές της σχέσης θρησκευτικής λατρείας και μουσικής μέσα από περισσότερες από 50 συναυλίες και καλλιτεχνικές δράσεις, με τη συμμετοχή
Ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Eurolife FFH, δήλωσε: «Ο πολιτισμός αποτελεί έναν από τους βασικότερους πυλώνες του προγράμματος εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της Eurolife FFH, στον οποίο επενδύουμε με συνέπεια από την πρώτη στιγμή».
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Υποστελέχωση γεωτεχνικών υπηρεσιών και μη απόδοση των οφειλόμενων πόρων υπονομεύουν τους ελέγχους
- 9ο Οικονομικό Forum των Δελφών Το Μάννα Τσατσαρωνάκη ΑΒΕΕ για τη Μεγάλη Μετάβαση
- ΡΑΑΕΥ: Καταγγελίες για τηλεφωνικές απάτες σε βάρος καταναλωτών ηλεκτρικής ενέργειας
- "Όχι" διά νόμου λέει στη γρήγορη μόδα η Γαλλία
- Το «ξεκόβει» ο Χατζηδάκης: Καμία παράταση στη διασύνδεση POS – Ταμειακών
- Φωτοβολταϊκά συστήματα σε 12 ή 24 άτοκες δόσεις από τη ΔΕΗ
- Κυκλάδες: Μεταξύ των 7 πιο απειλούμενων μνημείων & τόπων στην Ευρώπη
- ΠΟΓΕΔΥ: Αδιέξοδο στις διαπραγματεύσεις -"Συνεχίζουμε τον αγώνα"
- Έρευνα δείχνει ότι η πλειοψηφία των Ευρωπαίων ζητά αποτελεσματικότερες πολιτικές για τα προϊόντα καπνού
- Θόδωρος Αγγελόπουλος: Ημερίδα στο Εθνικό Ιδρυμα Ερευνών
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Jenny.gr και Liquid Media διοργανώνουν το 1ο Women’s Forum
- Η Taft με νέα προϊόντα, νέα brand ambassador και συνεργασία με το Women On Top
- Νέα συνεργασία ThinkTank με Zakcret Sports
- Νέα global καμπάνια από The Walt Disney Company και National Geographic
- WPP: Αυξήθηκαν κατά 64% οι αναφορές για καταγγελίες το 2023
- Ενίσχυση συνεργασίας ΕΡΤ με Deutsche Welle
- Η Chiquita για πρώτη φορά στο Milan Design Week
- H Publicis Groupe ενοποιεί το εποπτικό και το διοικητικό συμβουλιό της
- Η Novo Nordisk Hellas συνεχίζει την ενημέρωση για την αιμορροφιλία
- Νέα καμπάνια της BBDO για τα Δωδώνη Plant’d
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Η Eurolife FFH στη διοργάνωση του 2ου Φεστιβάλ Λατρευτικής Μουσικής
- Η Novo Nordisk Hellas συνεχίζει την ενημέρωση για την αιμορροφιλία
- Η Aegean επενδύει σε τέσσερα νέα αεροσκάφη
- Νέα global καμπάνια από The Walt Disney Company και National Geographic
- Η Chiquita για πρώτη φορά στο Milan Design Week
- OOH καμπάνια της LG για τα απειλούμενα είδη
- Νέα συνεργασία ThinkTank με Zakcret Sports
- Νέα καμπάνια της BBDO για τα Δωδώνη Plant’d
- Ενίσχυση συνεργασίας ΕΡΤ με Deutsche Welle
- Η Taft με νέα προϊόντα, νέα brand ambassador και συνεργασία με το Women On Top
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Μητσοτάκης: Στις 13 Μαΐου η συνάντηση με Ερντογάν στην Άγκυρα
- Φωτοβολταϊκά συστήματα σε 12 ή 24 άτοκες δόσεις από τη ΔΕΗ
- Θ. Σκυλακάκης προς ΣΥΡΙΖΑ: "Kαμία ιδιωτικοποίηση νερού στη Θεσσαλία - Λέτε τερατώδη ψέματα"
- Ευάγγελος Μυτιληναίος: Ετοιμάζουμε επένδυση 350 εκατ. ευρώ για βωξίτη, αλουμίνιο και γάλλιο
- ΗΠΑ: Νέες κυρώσεις κατά του Ιράν μετά την επίθεση σε βάρος του Ισραήλ
- ΡΑΑΕΥ: Καταγγελίες για τηλεφωνικές απάτες σε βάρος καταναλωτών ηλεκτρικής ενέργειας
- ΣΥΡΙΖΑ: Ο Κωνσταντίνος Σιδηρόπουλος αντικαθιστά τον Παπανώτα στο ευρωψηφοδέλτιο
- ΡΑΑΕΥ: Προσοχή στις τηλεφωνικές απάτες που αφορούν προϊόντα ηλεκτρικής ενέργειας
- Κ. Μητσοτάκης: Αδικαιολόγητη αντίδραση Τουρκίας για τα θαλάσσια πάρκα - "Κλείδωσε" στις 13 Μαΐου το ραντεβού με Ερντογάν στην Άγκυρα
- Με δεσμεύσεις 11,35 δισ. δολαρίων ολοκληρώθηκε το 9ο «Our Ocean Conference»