Η IPG Mediabrands ανανεώνει και επεκτείνει το Media Responsibility Index

Η IPG Mediabrands και η Magna, το Intelligence unit της, παρουσίασαν την 4η έκδοση του Media Responsibility Index (MRI 4.0), μια πρωτοβουλία που στοχεύει στο να αυξήσει την ευαισθητοποίηση του κλάδου για τα safety standards της διαφήμισης.

Στην τελευταία αυτή έκδοση, το MRI 4.0 έχει μετατραπεί από μια αναλυτική μελέτη 10 κοινωνικών πλατφορμών σε ένα εργαλείο

το οποίο αξιολογεί πλέον πάνω από 150 media partners σε 15 χώρες βάσει τεσσάρων αξόνων – Safety, Inclusivity, Sustainability, Data Ethics.

To Media Responsibility Index επιτρέπει να ενσωματώνονται στην διαδικασία αξιολόγησης των μέσων/πλατφορμών, οι αξίες του brand και consumer safety. Μια μελέτη της Mediabrands βρήκε ότι το 25% των πελατών προσάρμοσαν το media mix τους με βάση τα ευρήματα του MRI, και το 90% είπαν ότι ενδιαφέρονται να χρησιμοποιήσουν νέες μεθόδους αξιολόγησης του media value πέραν του
price efficiency. Η Eileen Kiernan, Global CEO of Mediabrands, δήλωσε:

«Οι πελάτες μας ενσωματώνουν ESG αξίες όλο και περισσότερο στη στρατηγική των επιχειρήσεών τους και εμείς τους παρέχουμε έναν πόρο για να στηρίξουμε τους στόχους τους, προωθώντας safety standards στη διαδικασία αξιολόγησης μέσων».

Keywords
Τυχαία Θέματα