Η L’Oréal Paris ενάντια στην παρενόχληση σε δημόσιους χώρους
Στη διοργάνωση εκπαιδευτικών σεμιναρίων σε φοιτητές και σπουδαστές, εργαζόμενες και μη γυναίκες όλων των ηλικιών και εργαζόμενους μεγάλων επιχειρήσεων, με σκοπό την ενημέρωση και ενδυνάμωσή τους σε περίπτωση που δεχτούν παρενόχληση σε δημόσιο χώρο ή γίνουν μάρτυρες σε αντίστοιχο περιστατικό, συνεχίζει να προχωρά η L’Oréal Paris.
Ειδικότερα, το Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου, διοργάνωσε, στο πλαίσιο του 2oυ Φεστιβάλ για την Πρόληψη και την Καταπολέμηση της Έμφυλης Βίας, StrongMe, σε συνεργασία με τη WIN Hellas, ακόμα μία εκπαίδευση του προγράμματος Stand Up.
Εισηγήτρια της εκπαίδευσης ήταν η ψυχολόγος Δανάη Μαλλίδου. Το περίπτερο της WIN Hellas επισκέφθηκαν πάνω από 500 άτομα, λαμβάνοντας ενημέρωση για τη δράση και τις εκπαιδεύσεις που θα πραγματοποιηθούν. Η επόμενη δωρεάν online εκπαίδευση θα πραγματοποιηθεί στις 11 Οκτωβρίου.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- EE: Εγκλήματα πολέμου οι βομβαρδισμοί ουκρανικών πόλεων – Πούτιν: «Θα απαντήσουμε σκληρά»
- Peugeot: Χρονιά πλήρους εξηλεκτρισμού το 2023
- Λαϊκό Λαχείο: Αντίστροφη μέτρηση για τη μεγάλη κλήρωση των 2.550.000 ευρώ
- "Για "εις βάθος μεταβολή της φύσης" του πολέμου στην Ουκρανία κάνει λόγο ο Μακρόν
- Σούπερ μάρκετ: Οριακή αύξηση του τζίρου στο οκτάμηνο – Μειώνονται οι προσφορές στο ράφι
- Τουρκοκύπρια πολιτικός κατά Ερντογάν - Τατάρ: Κάνατε παρία την τουρκική κοινότητα στην Κύπρο
- Ιστορική ημέρα: Για πρώτη φορά η Ελλάδα ηλεκτροδοτήθηκε 100% από «πράσινη ενέργεια»
- Μετρό: Σε λειτουργία η επέκταση στον Πειραιά – Δείτε τους νέους σταθμούς
- Το έργο SHOW και η σημασία του στην εξέλιξη και διάδοση της αυτόνομης οδήγησης
- Nova-Wind: Νέα Eπικεφαλής Επικοινωνίας η Αγγελική Ελευθερίου
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Nova-Wind: Νέα Eπικεφαλής Επικοινωνίας η Αγγελική Ελευθερίου
- Στην Touchpoint Strategies η Καλλιμάνης/Dardanel Greece
- Spec 400.000 ευρώ από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο
- Η Aquila Clean Energy Greece εγκαινιάζει τα νέα της γραφεία στην Αθήνα
- Peak Awards: Η Ogilvy «Performance Agency of the Year|50+ employees»
- Αυξάνεται διεθνώς το κόστος του search
- Η Hyundai Motor αναπτύσσει πρόγραμμα εξερεύνησης της Σελήνης
- Οδικός χάρτης για τη βιώσιμη κινητικότητα από τη Skoda
- H BBH διευρύνει τη Black Sheep Studios
- Από τη The Kompany τα εγκαίνια του flagship store Βιολογικό Χωριό
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Η L’Oréal Paris ενάντια στην παρενόχληση σε δημόσιους χώρους
- Η Anytime ευχαριστεί τους ανθρώπους της
- Οδικός χάρτης για τη βιώσιμη κινητικότητα από τη Skoda
- Η Aquila Clean Energy Greece εγκαινιάζει τα νέα της γραφεία στην Αθήνα
- Η Hyundai Motor αναπτύσσει πρόγραμμα εξερεύνησης της Σελήνης
- Αυξάνεται διεθνώς το κόστος του search
- H BBH διευρύνει τη Black Sheep Studios
- Prism: Νέο offering μουσικών συνεργασιών από την WT
- Στην Touchpoint Strategies η Καλλιμάνης/Dardanel Greece
- Nova-Wind: Νέα Eπικεφαλής Επικοινωνίας η Αγγελική Ελευθερίου
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- To «καλάθι της νοικοκυράς»: Την Τρίτη θα σταλούν στα σούπερ μάρκετ οι κατηγορίες των προϊόντων
- Ευρωβαρόμετρο: Το 93% των πολιτών κρίνει τις τιμές ενέργειας ως σοβαρό πρόβλημα
- Η μαστίχα, ο «λευκός χρυσός» της Χίου
- Συνεργασία Ευρωπαίων ηγετών με στόχο τη ψηφιακή ενδυνάμωση της βιομηχανίας
- Alpha Bank: Πρώτη στη χρηματοδότηση της επιχειρηματικότητας με εκταμιεύσεις 4 δισ. ευρώ στο α΄ εξάμηνο
- «Το καλάθι του νοικοκυριού»: Αύριο θα σταλούν οι κατηγορίες προϊόντων στα σουπερμάρκετ
- Ευρωαβαρόμετρο: Το 93% των πολιτών κρίνει τις τιμές ενέργειας ως σοβαρό πρόβλημα
- Η SKY express "BRAND OF THE YEAR" στα Peak Performance Marketing Awards