Η McCann δημιουργεί παγκόσμιο social & creator content studio

Το global agency McCann Content Studios -ένα νέο hub με δυνατότητες social media και creators- ίδρυσε η McCann. Το νέο hub προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις στρατηγικής στα SoMe και στη δημιουργία περιεχομένου, συγκεντρώνοντάς

τις υπό την ίδια «ομπρέλα».

Οι δυνατότητές του εκτείνονται από το creative και το audience development, έως τις συνεργασίες με δημιουργούς περιεχομένου και το performance measurement. Το τμήμα ενσωματώνει σε μια ομάδα δυνατότητες οι οποίες κατανέμονταν προηγουμένως σε δύο agencies του IPG -τη McCann Live, η οποία διαχειριζόταν τα social media και την ITB που διαχειριζόταν τους creators.

H McCann Content Studios θα απορροφήσει τα δύο agencies και τις ομάδες του υπό μία στέγη και θα αναλάβει τους πελάτες αμφότερων των agencies, εντάσσοντας άμεσα στο χαρτοφυλάκιό του τις Aldi, Converse, Ulta Beauty και New York Lottery. Επικεφαλής του agency θα είναι οι Monica Tailor, Chief Social Marketing Officer, Crystal Malachias, Global Head of Influencer και Amit Sutha, President & Global Chief Client Officer. O Sutha θα αναφέρεται στον Daryl Lee, Global CEO του McCann Worldgroup, η Tailor στον Sutha και η Malachias στη M. Tailor.

(Πηγή: Campaign)

Keywords
Τυχαία Θέματα
McCann,