Η Mona Lisa… ταξιδεύει στην Αθήνα με Easyjet

H EasyJet επιστρέφει στους αιθέρες με νέα καμπάνια και brand πλατφόρμα. Δημιούργημα της VCCP, το «Get out there» είναι μια πανευρωπαϊκή καμπάνια
που περιλαμβάνει μια ταινία 30 δευτερολέπτων. Το σποτ μάς μεταφέρει στο Λούβρο, όπου οι λάτρεις της τέχνης βλέπουν σοκαρισμένοι τη Μόνα Λίζα να λείπει από το κάδρο της.

Σε επόμενο πλάνο, η ίδια εμφανίζεται να παίρνει το boarding pass της για να ταξιδέψει στην Αθήνα

με την Easyjet. Η ταινία δείχνει, επίσης, διάφορους πίνακες και αγάλματα στα ταξίδια τους, όπως το Κορίτσι με το Μαργαριταρένιο Σκουλαρίκι να κάνει ηλιοθεραπεία και τον Στοχαστή να σκέφτεται τι να παραγγείλει σε εστιατόριο. Η σκηνοθεσία έγινε από τον Patrick Daughters μέσω της Anonymous Content και η δημιουργία της από τους Ana Marques και Tomas Azoubel Lima. Σημειώνεται πως οι χαρακτήρες δεν δημιουργήθηκαν ψηφιακά ή με AI. Αντ’ αυτού, επιλέχθηκαν άνθρωποι από όλη την Ευρώπη και μέσω μακιγιάζ, αποτυπώθηκε το πνεύμα των ιστορικών εικόνων.

Το «Get out there» θα διαρκέσει οκτώ εβδομάδες σε TV, broadcast video-on-demand, online, digital out-of-home, display και SoMe, σε Ηνωμένο Βασίλειο, Ιταλία, Γαλλία, Ελβετία, Γερμανία, Ολλανδία και Πορτογαλία. Το Media planning and buying έγινε από τις MSix&Partners και Kepler, συνεργασία που ξεκίνησε τον Απρίλιο.

(Πηγή: Campaign)

Keywords
Τυχαία Θέματα