Η Nivea γιορτάζει το Pride
Η Nivea γιορτάζει το Pride με μία συλλεκτική έκδοση της πιο διαχρονικής και δημοφιλούς κρέμας της εταιρείας, της Nivea all- purpose cream, στο χαρακτηριστικό μπλε μεταλλικό κουτί. Η συλλεκτική αυτή έκδοση είναι εμπνευσμένη από τη σημαία του Pride, η οποία απεικονίζεται πάνω στη συσκευασία.
Πέρα από τη δημιουργία της συλλεκτικής συσκευασίας, η εταιρεία «αγκαλιάζει» την ατομικότητα και τη συμπερίληψη με ένα σύνολο πρωτοβουλιών για τη στήριξη της κοινότητας τόσο σε τοπικό, όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο μέσω ομάδων που είναι αποκλειστικά αφοσιωμένες σε αυτό τον σκοπό. Στο πλαίσιο αυτό, για τον μήνα του Pride, η Nivea θα στηρίξει μέσω δωρεάς το έργο των δύο οργανισμών, των Colour Youth και Οικογένειες Ουράνιο Τόξο, ώστε να βοηθήσει γονείς και νέους της κοινότητας.
«Η Beiersdorf και κατ’ επέκταση η Nivea, έχουν τοποθετηθεί ως ένας από τους πολύ σημαντικούς αρωγούς της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας στην Ελλάδα. Με όραμα έναν κόσμο που είμαστε όλοι ελεύθεροι να είμαστε ο εαυτός μας, η εταιρεία μας καλεί να προσφέρουμε φροντίδα στους άλλους και σε εμάς τους ίδιους», αναφέρει η ανακοίνωση.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Ο Μέσι τρελαίνει ήδη τα έσοδα της Ίντερ Μαϊάμι
- Η Πορτογαλία ξεκινά πρόγραμμα τετραήμερης εργασίας
- Σε νέο χαμηλό έτους το περιθώριο των ελληνικών ομολόγων
- Παραιτήθηκε ο διευθύνων σύμβουλος της Reds (Όμιλος Ελλάκτωρ)
- Greek stocks end at new 9-year highs
- Tι θα γίνει όταν η Porsche σταματήσει να "βρυχάται";
- Αύξηση 50%, σε σχέση με το 2022, στη συνολική επιβατική κίνηση της AEGEAN το 1ο πεντάμηνο του 2023
- Τραυματισμός εργαζομένου γερανογέφυρας στο Κερατσίνι
- Δημοσκόπηση MRB: Άνω των 20 μονάδων παραμένει η διαφορά ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ - Προς επτακομματική Βουλή
- Το Business Banking Forum της Εθνικής και η στρατηγική υποστήριξη στις ΜμΕ
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Συνεργασία του ομίλου Ηρακλής και της Dcarbon
- Η PwC με νέο ψηφιακό κέντρο στα Ιωάννινα
- Η Nivea γιορτάζει το Pride
- Στις 13-30/06 το «Audi on Tour Dream Edition»
- Η Bayer με νέο βιοκλιματικά ουδέτερο χώρο
- Νέα ΑΙ εργαλεία για marketing και commerce από τη Salesforce
- Ο όμιλος Σαρακάκη χορηγός του «Ξαναφυτεύοντας τους Καμένους Δελφικούς Ελαιώνες»
- Πώς βλέπουν το μέλλον των αγορών οι καταναλωτές;
- Η Mondelēz προωθεί τους ESG στόχους της
- Το Mataroa Gin για την Παγκόσμια Ημέρα Ωκεανών
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Η Nivea γιορτάζει το Pride
- Η Bayer με νέο βιοκλιματικά ουδέτερο χώρο
- Ο όμιλος Σαρακάκη χορηγός του «Ξαναφυτεύοντας τους Καμένους Δελφικούς Ελαιώνες»
- Το Mataroa Gin για την Παγκόσμια Ημέρα Ωκεανών
- Η PwC με νέο ψηφιακό κέντρο στα Ιωάννινα
- Στις 13-30/06 το «Audi on Tour Dream Edition»
- Συνεργασία του ομίλου Ηρακλής και της Dcarbon
- Νέα ΑΙ εργαλεία για marketing και commerce από τη Salesforce
- Η Mondelēz προωθεί τους ESG στόχους της
- Πώς βλέπουν το μέλλον των αγορών οι καταναλωτές;
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Visa, MasterCard καταπολεμούν κατά Ηνωμένου Βασιλείου για τις χρεώσεις
- Εθνική Τράπεζα: Ολοκληρωμένο πλαίσιο στήριξης για τις Μικρές και Μεσαίες Επιχειρήσεις
- Tι θα γίνει όταν η Porsche σταματήσει να "βρυχάται";
- Παραιτήθηκε ο διευθύνων σύμβουλος της Reds (Όμιλος Ελλάκτωρ)
- Νέο «μπλόκο» από τον Άρειο Πάγο στον Κασιδιάρη
- Δημοσκόπηση MRB: Αυτοδυναμία ΝΔ με επτά κόμματα στη Βουλή
- Σε νέο χαμηλό έτους το spread του ελληνικού 10ετούς
- Ανήσυχοι οι επενδυτές στις ευρωαγορές ελέω ύφεσης
- ΕΤΕ:Το Business Banking Forum και η στρατηγική υποστήριξη στις ΜμΕ
- Η Eurobank χρηματοδοτεί νέες επενδύσεις σε Ρόδο και Κω