Η Ogilvy για την Αim

Στον «αέρα» βρίσκεται νέα καμπάνια για το brand Aim της Unilever την οποία «υπογράφει» η Ogilvy. Δημιουργήθηκε στο πλαίσιο επέκτασης της υπάρχουσας συνεργασίας του agency και στο oral care section, ενώ προέκυψε μετά από κλειστό spec. Η νέα Aim

purpose campaign «τρέχει» ήδη σε τηλεόραση και instore, ενώ θα επεκταθεί και στο digital environment το προσεχές διάστημα. Την παραγωγή του τηλεοπτικού σποτ ανάλαβε η Takes2. Η επικοινωνία της Αim εξηγεί γιατί το χαμόγελο είναι «κάτι περισσότερο από τα μπροστινά μας δόντια».

Η ταινία αποτελεί μια αναδρομή στη ζωή μιας νεαρής γυναίκας που χαρακτηρίζεται από ένα ιδιαίτερο χαμόγελο. Από τη μέρα που γεννιέται μέχρι τα παιδικά της χρόνια χαμογελά ανέμελα χωρίς να χρειάζεται να κρύψει την ιδιαιτερότητα της. Μέχρι τη στιγμή που μεγαλώνει και χάνει τον αυθορμητισμό της.

Το χαμόγελό της σκοτεινιάζει, το στόμα της πρέπει να κρυφτεί ή να βελτιωθεί ψηφιακά μέσα από εφαρμογές. Στο τέλος όμως, μια φωτογραφία στον καθρέφτη του μπάνιου της, από την εποχή που δεν χρειαζόταν να κρίνει τόσο αυστηρά τον εαυτό της, της θυμίζει πως αυτό που έχει σημασία δεν είναι η εμφάνιση αλλά κάτι περισσότερο από τα μπροστινά μας δόντια.

Keywords
Τυχαία Θέματα