Η PHD διατηρεί τα global media της HP

Τον παγκόσμιο λογαριασμό media της HP διατήρησε η PHD μετά από spec. Έτσι, το agency θα συνεχίσει να διαχειρίζεται τη στρατηγική των παραδοσιακών media, του media planning και του media buying παγκοσμίως.

Η HP διαθέτει μια αξιόλογη in-house ομάδα για τα media

της, η οποία θα διαχειρίζεται εσωτερικά το digital media buying. Η εταιρεία δαπάνησε το 2023 σε media σε όλον τον κόσμο 194 εκατ. δολάρια, με 69% της επένδυσης να διοχετεύεται σε ψηφιακά κανάλια, αναφέρει η Comvergence.

Η PHD, ιδιοκτησίας Omnicom Media Group, διατήρησε το business μετά από μια διαγωνιστική διαδικασία στην οποία συμμετείχαν ένα μείγμα media agencies και specialty shops από διάφορους ομίλους και διήρκεσε τρεις μήνες.

Το agency, το οποίο διαχειρίζεται το buying των παραδοσιακών media από το 2009, ανέλαβε τον συνολικό λογαριασμό της τεχνολογικής εταιρείας το 2017, μετά τη μετακίνηση του digital media buying λογαριασμού από την Essence.

Σε δήλωσή του, ο Freddie Liversidge, Global Head of Media της HP, σημείωσε ότι το μοντέλο της PHD, με τίτλο Agency as a Platform, «παράγει το ταλέντο, τα εργαλεία και την τεχνολογία η οποία θα φέρει καλύτερα αποτελέσματα για την HP, ενώ παράλληλα θα της δώσει την ευελιξία να περιβάλλει και να υποστηρίξει την εσωτερική της ομάδα».

(Πηγή: Campaign)

Keywords
Τυχαία Θέματα