Η Paramount δημιουργεί ξανά για τον ΕΛΟΜΑΣ

Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα καμπάνια την οποία δημιούργησε η Paramount για λογαριασμό του ελληνικού ομίλου αλυσίδων σούπερ μάρκετ ΕΛΟΜΑΣ, μετά την ανανέωση της συνεργασίας των δύο εταίρων.

Στόχος της καμπάνιας, την οποία επιμελήθηκε η Paramount τόσο σε επίπεδο creative όσο και media planning, είναι να αναδείξει έντονα την ταυτότητα του ομίλου. Στο πλαίσιο αυτό, ανανεώθηκε η τηλεοπτική καμπάνια του, με νέο πρόσωπο τον ηθοποιό Θανάση Τσαλταμπάση, η επιλογή του οποίου πραγματοποιήθηκε με γνώμονα την αμεσότητα και το χιούμορ που διακρίνει τον ηθοποιό και την αποδοχή που απολαμβάνει από το τηλεοπτικό κοινό, αναφέρει σχετικά ο ΕΛΟΜΑΣ.

Η καμπάνια περιέχει ανανεωμένα και σύγχρονα γραφικά, με στόχο το δυναμικό κοινό και κυρίως τις πιο μικρές ηλικίες, ενώ λέγεται ότι επιφέρει σημαντικά αποτελέσματα στις πωλήσεις των προϊόντων που συμμετέχουν στα τηλεοπτικά σποτ.

Keywords
Τυχαία Θέματα
Paramount, ΕΛΟΜΑΣ,Paramount, elomas