Η Rolco στηρίζει πολύτεκνες οικογένειες
Η εταιρεία Rolco στηρίζει το έργο του Οργανισμού Κοινωνικής Φροντίδας «Θεόφιλος».
Συγκεκριμένα, σε συνεργασία με την ΜΚΟ «Θεόφιλο», που εδώ και 20 χρόνια φροντίζει πολύτεκνες οικογένειες διανέμοντας είδη πρώτης ανάγκης, η Rolco προσφέρει για έναν ολόκληρο χρόνο, απορρυπαντικά και καθαριστικά προϊόντα Essex, My Planet, Rol και Roli σε πολυμελείς οικογένειες σε όλη την Ελλάδα που αντιμετωπίζουν συνθήκες αποκλεισμού και φτώχειας, με σκοπό την κάλυψη των βασικών καθημερινών αναγκών τους.
Η πρωτοβουλία αυτή υλοποιείται στο πλαίσιο του προγράμματος στήριξης ευάλωτων κοινωνικών ομάδων και συνάδει με τη φιλοσοφία της Rolco, η οποία πρεσβεύει «την αδιάλειπτη κοινωνική ευσυνειδησία και την υπευθυνότητα απέναντι στον άνθρωπο και το περιβάλλον στο πλαίσιο της αειφόρου ανάπτυξης για την προάσπιση και τη διαφύλαξη ενός βιώσιμου μέλλοντος σε μακροπρόθεσμη βάση».
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Θεσσαλονίκη: Παραδόθηκε ο άνδρας που μαχαίρωσε μάγειρα για το… κοντοσούβλι
- Η Ferryscanner στις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες της Ευρώπης σύμφωνα με τους Financial Times
- Κασσελάκης: Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει πατήσει γκάζι – Σημειώστε ημερομηνίες
- ManpowerGroup Survey: The industry with the strongest prospects
- Γιάννης Ξανθόπουλος: Σε τροχαίο δυστύχημα ενεπλάκη ο τραγουδιστής – Νεκρός ένας 19χρονος
- Πρόσθετες - διορθωτικές προκαταβολές του ΕΛΓΑ σε πληγέντες αγρότες της Θεσσαλίας
- SolarHub Acceleration Program: Ένα πρόγραμμα που ενισχύει τις Καινοτομίες Ηλιακής Ενέργειας
- Παρουσίαση του νέου ηλεκτρικού λεωφορείου της Ο.ΣΥ. Α.Ε.
- Η "ανορθόγραφη" ΚΑΠ
- Θεσσαλονίκη: Γιατί η ΕΛ.ΑΣ απαγορεύει τις συγκεντρώσεις στο κέντρο της πόλης
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Νέα corporate επικοινωνία της Όλυμπος, από τη McVictor & Hamilton
- H Κρι Κρι δημιούργησε Θεματικό Πάρκο & Μουσείο Παγωτού
- Από την Updated & Partners η νέα εικόνα Αγνό
- Ανακοινώθηκε η Oργανωτική Επιτροπή των Effie Award Hellas 2024
- App για την επικοινωνία γονέων και σχολείων από τον Άκη Πετρετζίκη
- To Dove σε νέα global καμπάνια #TheFaceof10
- Νέο ρεκόρ θεάσεων για το ERTFlix
- Καμπάνια της G4S για την κατάρριψη των στερεοτύπων στον εργασιακό χώρο
- Το Spotify ανέθεσε στην Publicis Media
- Καμπάνια του Mad για την ανακύκλωση μπαταριών
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Η Rolco στηρίζει πολύτεκνες οικογένειες
- Καμπάνια της G4S για την κατάρριψη των στερεοτύπων στον εργασιακό χώρο
- Η Guinness γιορτάζει το Saint Patrick’s Day
- Το Ιnstacar παρέχει δωρεάν διαγνωστικές εξετάσεις στις εργαζόμενες του
- Η Bayer υλοποιεί για 3η χρονιά το Level-up| G4A
- Υπογραφή μνημονίου συνεργασίας μεταξύ Χρυσού Οδηγού και ΒΕΘ
- Το Spotify ανέθεσε στην Publicis Media
- To Dove σε νέα global καμπάνια #TheFaceof10
- Από την Updated & Partners η νέα εικόνα Αγνό
- Νέα corporate επικοινωνία της Όλυμπος, από τη McVictor & Hamilton
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Ebury για ΗΠΑ: Τα στοιχεία για τον πληθωρισμό δεν «δείχνουν» μείωση των επιτοκίων σύντομα
- Kri Kri “sees” a double-digit increase in its 2024 sales
- ΟΑΣΑ: Νέα λεωφορειακή γραμμή και ενίσχυση δρομολογίων σε Καμίνια, Καραβά και Παλαιά Κοκκινιά με ενέργειες του Δήμου Πειραιά
- Κασσελάκης: Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει πατήσει γκάζι – Σημειώστε ημερομηνίες
- Στόχο για ετήσια κέρδη 1,2 δισ. ευρώ επί 3 έτη, μερίσματα και εξαγορά fintech βάζει ο CEO της ΕΤΕ Παύλος Μυλωνάς
- Georgakopoulos (Intrum): We are committed to providing high-level technology-based services
- Ν. Ανδρουλάκης: «Και στο έγκλημα των Τεμπών επαναλαμβάνεται το ίδιο μοτίβο: Διαφθορά και συγκάλυψη»
- ΕΕ: Μηδενικές εκπομπές άνθρακα για όλα τα νέα κτίρια από το 2030
- Κρήτη: Σκελετός εντοπίστηκε σε κοίτη ποταμού
- Η "ανορθόγραφη" ΚΑΠ