Η Tina Allan, Global Chief Data and Intelligence Officer στην FCB

Στη θέση της global Chief Data and Intelligence Officer προήχθη η Tina Allan στην FCB. Η Allan εντάχθηκε στην εταιρεία τον Μάιο του 2021 ως Global Partner, Data Science

and Connections, ένας νέος ρόλος με αρμοδιότητα την ενσωμάτωση των δεδομένων, insights και πληροφόρησης του κοινού στην creative διαδικασία του agency. Είναι, επίσης, επικεφαλής της FCB Six, του ειδικού τμήματος creative data του agency.

Θα συνεχίσει να αναφέρεται στον Tyler Turnbull, global CEO και στη Susan Credle, Global Chair and Chief Creative Officer της FCB, παραμένοντας στην παγκόσμια ηγετική ομάδα του agency. Κατά τη διάρκεια της θητείας της δε, η FCB Six έχει κερδίσει 50+ αναθέσεις. H Allan πρωτοστάτησε, επίσης, στην πιο στενή ευθυγράμμιση της FCB Six με την FCB παγκοσμίως, αυξάνοντας την ομάδα σε περισσότερους από 400 ανθρώπους σε όλον τον κόσμο, επεκτείνοντάς τη σε νέες αγορές, όπως Βραζιλία, Ινδία, Νέα Ζηλανδία και Ηνωμένο Βασίλειο.

Ο αντίκτυπος της Allan στην FCB ευρύτερα, είχε ως αποτέλεσμα την ανάδειξη νέων πελατών σε παγκόσμιο επίπεδο, συμπεριλαμβανομένων των Skoda, Stellantis και Quickbooks. «Στα δυόμισι χρόνια της παρουσίας της στην FCB, η Tina έχει υπερκαλύψει την αποστολή της, ενσωματώνοντας data, πλατφόρμες και performance σε ό,τι κάνουμε», ανέφερε ο Turnbull.

(Πηγή: Campaign)

Keywords
Τυχαία Θέματα