Η UM, media agency της H&M στην Ανατ. Ευρώπη

Στην UM ανάθεσε η H&M τη διαχείριση του Media Planning & Buying όλων των Μέσων, σε 20 χώρες της Ανατολικής Ευρώπης, μετά από μία διαγωνιστική διαδικασία. Η ανάθεση τίθεται σε άμεση ισχύ, με τη UM στην Ελλάδα να αναλαμβάνει τον συντονισμό δέκα χωρών της H&M για το Sales Market Greece.

«Η

γνώση και η εξειδίκευσή μας στον σχεδιασμό μέσων, η τεχνογνωσία, και η δημιουργική μας προσέγγιση, οδήγησε σε αυτή την επιτυχία, για την οποία είμαστε εξαιρετικά περήφανοι.

Η στρατηγική μας προσέγγιση, και το πάθος μας για την H&M, δημιούργησε μια φανταστική χημεία με την ομάδα της H&M από την αρχή και καθ΄ όλη τη διάρκεια της διαγωνιστικής διαδικασίας», δήλωσε ο Τριαντάφυλλος Μαντάνης, Γενικός Διευθυντής της UM, και συνέχισε:

«Η UM στην Ελλάδα αναλαμβάνει την ευθύνη για τις 10 από τις 20 χώρες της Ανατολικής Ευρώπης. Οι χώρες αυτές είναι οι Ελλάδα, Αλβανία, Βουλγαρία, Βόρεια Μακεδονία, Βοσνία-Ερζεγοβίνη, Γεωργία, Κόσοβο, Κροατία, Κύπρος και Σερβία».

Keywords
Τυχαία Θέματα