Η εαρινή αφύπνιση του Open και τα σχέδια μετοχικής εισόδου του Νίκου Κοκλώνη

Θα μπει και μετοχικά ο Νίκος Κοκλώνης στο Open; Καθώς συμπληρώνεται σε λίγους μήνες ο πρώτος χρόνος της συμφωνίας του Ιβάν Σαββίδη με την εταιρεία Barking Well για την παραχώρηση του ψυχαγωγικού προγράμματος, επανέρχεται το ζήτημα της μετοχικής εμπλοκής του παραγωγού Ν. Κοκλώνη στο Open.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η option της μετοχικής εισόδου του γνωστού παραγωγού στο κανάλι του Κορωπίου, η οποία αναγράφεται στο κείμενο της συμφωνίας μεταξύ Barking Well και Open, δεν υπόκειται

σε χρονικούς περιορισμούς, αντιθέτως, σύμφωνα με καλά ενημερωμένη πηγή, μπορεί να ενεργοποιηθεί ανά πάσα στιγμή, αν το επιτρέψουν οι συνθήκες. Το ακριβές timing για την κίνηση που θα καταστήσει τον Ν. Κοκλώνη από στρατηγικό συνεργάτη σε μέτοχο του Open θα καθοριστεί από την πορεία της διαφημιστικής αγοράς που ακόμα δεν έχει δώσει σαφή δείγματα ανόδου και την πορεία των προγραμμάτων του Open που ανεβάζει ταχύτητα στο φινάλε της σεζόν με στόχο να διεκδικήσει ένα μεγαλύτερο μερίδιο στην πίτα της τηλεθέασης αλλά και των εσόδων.

Στόχος να «πιάσει» τηλεθέαση 6,5%
Μετά από έναν μακρύ χειμώνα αναβολών και σχεδίων που έμειναν στα χαρτιά, το Open σχεδιάζει το τελευταίο δίμηνο της σεζόν να μπει πιο δυναμικά στον ανταγωνισμό. Σύμφωνα με πληροφορίες, απώτερος στόχος του σχεδιασμού του Open είναι να καταφέρει να «ξεκολλήσει» από τα ποσοστά 4-4,5% και να ανεβάσει τον μέσο όρο τηλεθέασης στο 6 με 6,5% στο δυναμικό κοινό, καταγράφοντας δηλαδή αύξηση σχεδόν κατά 30% και να σταθεροποιηθεί εκεί. Το Open θα ενισχύσει το πρόγραμμά του, κρατώντας όμως τη μπάλα χαμηλά. Όπως εκτιμούν στελέχη του σταθμού, η άνοδος αυτή μπορεί να επιτευχθεί με λελογισμένη επένδυση, ενώ από το 6,5% και πάνω για κάθε επιπλέον μονάδα τηλεθέασης θα απαιτηθούν πολύ μεγαλύτερα ποσά επένδυσης που είναι αμφίβολο αν θα τους επιστραφούν από τη διαφήμιση.

Τρεις νέες προσθήκες: TV Queen, «όσα δε λες» και after dark
Τα πρώτα βήματα προς αυτή την κατεύθυνση θα γίνουν μέσα στο Μάιο. Σε μια σεζόν που πηγαίνει σχεδόν… σβηστά, με λίγες προσθήκες και μία απώλεια τον περασμένο Δεκέμβριο οπότε «κόπηκε» από το πρόγραμμα ο «Έρωτας φυγάς», το Open ανασκουμπώνεται και σχεδιάζει το λανσάρισμα ενός καθημερινού ριάλιτι στην prime time, και δυο επιπλέον εκπομπών στη βραδινή του ζώνη, ενώ ήδη ξεκίνησε η μετάδοση της καθημερινής σειράς «Σαν ψέμα». Από τις αρχές Μαΐου και με στόχο να συνεχίσει έως τα μέσα του καλοκαιριού –τότε που οι άλλοι σταθμοί αναμένεται να έχουν κατεβάσει αυλαία στην prime time-, το Open θα εισάγει στην βραδινή ζώνη το ριάλιτι «Tv Queen» για την ανάδειξη νέων παρουσιαστριών με παρουσιάστρια την Ιωάννα Μαλέσκου και επικεφαλής τον Ανδρέα Μικρούτσικο. Για το συμβούλιο των καθηγητών βρίσκονται σε συζητήσεις η Χριστίνα Λαμπίρη και ο Κωνσταντίνος Μπογδάνος. Το «Tv Queen» θα μεταδίδεται πέντε φορές την εβδομάδα –μεταξύ των οποίων ένα live-, καταλαμβάνοντας δίωρο slot στην prime time. Το «μενού» της βραδινής ζώνης θα ενισχυθεί από δυο ακόμα εκπομπές. Στο πρόγραμμα του Open θα ενταχθεί η νέα εκπομπή της Άννας Δρούζα με τίτλο «Όσα δε λες», με κοινωνικό περιεχόμενο, συνεντεύξεις και εξωτερικά γυρίσματα, που θα μεταδίδεται μια φορά την εβδομάδα. Επιπλέον, στην late night ζώνη επιστρέφει το τοκ σοου «After dark» με τον Θέμη Γεωργαντά και με πρώτη καλεσμένη τη Δέσποινα Βανδή.

Σε φάση προετοιμασίας τελεί και το νέο ριάλιτι για τράπερς με κεντρικά πρόσωπα τον Light και τον FY, το οποία αναζητά νέα ταλέντα της τραπ μουσικής. Το εν λόγω πρότζεκτ στοχεύει να συσπειρώσει το νεανικό κοινό, ενώ προορίζεται κατά πάσα πιθανότητα για την επόμενη σεζόν. Τα σχέδια του Open περιλαμβάνουν και περαιτέρω επένδυση στη μυθοπλασία, με το ριμέικ παλαιότερης σειράς.

Keywords
Τυχαία Θέματα
Open, Νίκου Κοκλώνη,Open, nikou kokloni