Η iProspect global media AOR της Carlsberg

Η iProspect ορίστηκε παγκόσμιο media agency of record της Carlsberg Group, μετά από διαγωνισμό τριών φάσεων. Το agency της Dentsu επικράτησε των Wavemaker Global και Zenith της Publicis Groupe αποκτώντας τον λογαριασμό, αξίας 229 εκατ. δολαρίων. Σημειώνεται πως η Initiative της IPG αρνήθηκε να επαναλάβει

τον διαγωνισμό.

Η Initiative διορίστηκε, για πρώτη φορά, το 2017 και αντικατέστησε την OMD το 2018, ως το παγκόσμιο media agency της μάρκας. Από τον Ιανουάριο του 2024, η iProspect θα είναι υπεύθυνη για το media planning and buying των αλκοολούχων σημάτων σε 22 χώρες. Ο Søren Brinck, Chief Commercial Officer του ομίλου Carlsberg, ευχαρίστησε την Initiative για την «εξαιρετική συνεργασία της όλα αυτά τα χρόνια» και τα συμμετέχοντα agencies για την «πολύτιμη συμβολή τους».

«Η ολοκληρωμένη, δημιουργική και καινοτόμος προσέγγιση της iProspect, σε συνδυασμό με την γκάμα εργαλείων και στρατηγικών αιχμής που διαθέτει, μας έπεισε ότι ήταν η ιδανική επιλογή για να οδηγήσει το marketing και τα εμπορικά μας σήματα σε νέα ύψη», πρόσθεσε ο ίδιος. Το media review ακολουθεί την creative ανάθεση της Carlsberg, το 2022. Η Fold7 ανέλαβε τον λογαριασμό από την Grey Europe, έχοντας προηγουμένως εργαστεί ως το παγκόσμιο και UK creative agency της Carlsberg.

(Πηγή: Campaign)

Keywords
Τυχαία Θέματα