Η Κωτσόβολος στηρίζει με το «Δεύτερο Σπίτι» τη Θεσσαλία
Με όχημα το πρόγραμμα React που αγκαλιάζει όλες τις δράσεις της Κωτσόβολος για το περιβάλλον, την κοινωνία και τον άνθρωπο, η Κωτσόβολος κάνει τον μέχρι τώρα απολογισμό του προγράμματος «Δεύτερο Σπίτι». Με την ανταπόκριση των καταναλωτών στο κάλεσμα του προγράμματος «Δεύτερο Σπίτι», η εταιρεία έχει στηρίξει μέχρι σήμερα 1.780 οικογένειες, σε συνεργασία με την Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας και τοπικούς φορείς.
Το
Η Κωτσόβολος ανέλαβε όλη τη διαδικασία συλλογής, φροντίδας και παράδοσης των συσκευών, μεγιστοποιώντας τον αριθμό τους μέσα από δικές της επιπλέον δωρεές. Έτσι, κατάφερε να συγκεντρώσει και να παραδώσει λίγες ημέρες πριν τα Χριστούγεννα, 300 ηλεκτρικές οικιακές συσκευές σε οικογένειες που διαμένουν στις ολικά πλημμυρισμένες περιοχές των Δήμων Καρδίτσας (Παλαμάς, Μουζάκι, Σοφάδες), Λάρισας και Τρικκαίων.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Παράταση τελών κυκλοφορίας έως 29 Φεβρουαρίου 2024
- Έξι εκδηλώσεις ενδιαφέροντος για το οδικό τμήμα Μακρακώμη – Τυμφρηστός
- Κλειστή η σήραγγα της Μάγχης λόγω απεργίας: Αποκλεισμένα λεωφορεία και αυτοκίνητα
- Plans to restructure and revive the shipbuilding industry are proceeding rapidly
- Ενίσχυση Πολιτικής Προστασίας με 29,7 εκατ. ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης
- Τράπεζες: Αλλάζουν οι χρεώσεις στις αναλήψεις μετρητών-Τι θα ανακοινωθεί σήμερα
- Κουκουλόπουλος: Ωρα για στροφή στην ασκούμενη οικονομική πολιτική
- Στ. Κασσελάκης: «Η αποστολή φρεγάτας στην Ερυθρά Θάλασσα θέτει σε κίνδυνο τις ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις»
- Ευχάριστα νέα για την Ήπειρο: Ισχυρό κατασκευαστικό ενδιαφέρον για το Ιωάννινα – Κακαβιά
- Η Pierre Fabre Ηellas ξεκινά το ταξίδι της στην Τεχνητή Νοημοσύνη
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Στη Wine Wonders ανέθεσε το WSPC Sommelier Academy
- Καινοτομία και αποτελεσματικότητα οδηγούν στην κορυφή!
- Endeavor Greece: Γιορτή για την ελληνική καινοτομία και επιχειρηματικότητα
- H The Flying Pot για το Chivas Regal
- Νέα Senior Vice President, Marketing & Brand Partnerships όρισε η Seminole Hard Rock
- Η Αγγελάκης σε δράσεις για τα παιδιά
- Έρευνα WFA: Ένα στα πέντε brands εξετάζει τη δημιουργία in-house agency
- Από τη Newness Agency η επίσημη πρεμιέρα «Poor Things» στην Αθήνα
- Νέα λειτουργία έκτακτης ανάγκης για τους διανομείς του Efood
- Την 5η ετήσια Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης δημοσιεύει η Μαρίνα Φλοίσβου
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Η Κωτσόβολος στηρίζει με το «Δεύτερο Σπίτι» τη Θεσσαλία
- Τρίτη Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης από το ΤΧΣ
- Street style πάρτι για τα 50 χρόνια Timberland
- Stoiximan και Ολυμπιακός για τα παιδιά της Φλόγας
- CQS και Public στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών
- Η Αγγελάκης σε δράσεις για τα παιδιά
- Νέα λειτουργία έκτακτης ανάγκης για τους διανομείς του Efood
- Η Affidea ξανά στα «Διαμάντια» της Ελληνικής Οικονομίας
- Την 5η ετήσια Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης δημοσιεύει η Μαρίνα Φλοίσβου
- Η ΓΑΙΑΟΣΕ με «πράσινη» ενέργεια για καλό σκοπό
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Advent: Στα 4,4 εκατ. ευρώ έφτασαν οι δύο νέες συμφωνίες για προμήθεια κυψελών καυσίμου
- ΗΠΑ: Στο 4,9% το ΑΕΠ στο τρίτο τρίμηνο - Άνοδος στις αιτήσεις για επίδομα ανεργίας
- ΕΕ: Ολοκληρώθηκε η πληρωμή στήριξης στα 18 δισ. ευρώ στην Ουκρανία για το 2023
- Πάνω από 1.000 εμφράξεις από λίπη κάθε χρόνο στο δίκτυο αποχέτευσης της ΕΥΑΘ
- Διπλή Ανάπλαση: Δημοπρατείται το έργο για τις υποδομές του Βοτανικού
- Μειοδότης η ΑΒΑΞ στον άξονα Ιωάννινα - Κακαβιά
- Η αξία του brand Hyundai ανέρχεται στα 20,4 δισ. δολάρια
- Κομισιόν: Ανθεκτική η ελληνική οικονομία παρά τις κρίσεις - Βιώσιμο το χρέος
- Τράπεζες: Αλλάζουν οι χρεώσεις στις αναλήψεις μετρητών-Τι θα ανακοινωθεί σήμερα
- Πράγα: Στους 15 οι νεκροί της σφαγής στο Πανεπιστήμιο του Καρόλου