Έρευνα WFA: Ένα στα πέντε brands εξετάζει τη δημιουργία in-house agency

Τα δύο τρίτα (66%) των brands διαθέτουν πλέον in-house διαφημιστικά agencies, ενώ ένα επιπλέον 21% εξετάζει να αποκτήσει, σύμφωνα με έρευνα της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Διαφημιζομένων (WFA). Έκθεση διαπίστωσε ότι το ποσοστό των brands που διαθέτουν in-house agencies αυξήθηκε κατά 16%, συγκριτικά με την έρευνα που διεξήχθη το 2020.

Η μελέτη «Global trends in agency in-housing: 2023 update» ολοκληρώθηκε σε συνεργασία με την Observatory International και βασίστηκε στις απαντήσεις 45 brands που δαπανούν αθροιστικά 60 δισ. δολάρια στην παγκόσμια διαφημιστική αγορά ετησίως. Βάσει των στοιχείων

της, 70% των εταιρειών διαθέτουν στρατηγικές δυνατότητες in-house, όπως branding, creative και media, το οποίο σημείωσε αύξηση από το 65% του 2020.

Επιπλέον, περισσότερα από τα μισά (56%) δήλωσαν ότι προβλέπουν ότι θα πάρουν αρμοδιότητες στο digital από εξωτερικά agencies για να τα αναθέσουν in-house.

Αν και το cost-efficiency φαίνεται να παραμένει το ισχυρότερο κίνητρο για την ανάπτυξη της in-house λειτουργίας, με το 83% να το αναδεικνύει, άλλοι παράγοντες όπως οι ευέλικτες διαδικασίες (76%), η καλύτερη ενσωμάτωση (59%) και η αυξημένη γνώση της μάρκας (59%) οδηγούν, επίσης, στην υιοθέτηση.

(Πηγή: Campaign)

Keywords
Τυχαία Θέματα