Η Βίκος μεγάλος χορηγός στο Ioannina Lake Run
17:18 18/9/2023
- Πηγή: Marketing Week
Το Ioannina Lake Run 2023 επιστρέφει στην καρδιά της Ηπείρου για 17η χρονιά, στις 23 και 24 Σεπτεμβρίου. Η Βίκος ΑΕ δίνει για ακόμα μία φορά το «παρών», ως μέγας χορηγός του θεσμού.
Το τοπίο της λίμνης Παμβώτιδας ετοιμάζεται να φιλοξενήσει και πάλι έμπειρους και νέους δρομείς. Στο 17ο Ioannina Lake Run θα διεξαχθούν αγώνες 30, 10, και 5 χλμ καθώς επίσης και 30 χλμ δυναμικό βάδην.
Η εταιρεία Βίκος θα στηρίξει το αθλητικό γεγονός, με την παροχή αθλητικού εξοπλισμού αλλά και με τα προϊόντα της, φροντίζοντας για την ενυδάτωση δρομέων, εθελοντών και παρευρισκόμενων.
Keywords
run, βικος, run, χλμ, εταιρεία, αγωνες, βαδην, γεγονος, δυναμικο, εταιρεία, φορα, χλμ, καρδια, μια φορα
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Το Bread Factory στηρίζει το ΚΕΕΠΕΑ «Ορίζοντες»
- Βασίλης Τσιάτης: “Στα χαρτιά” τα Συμβούλια Ένταξης Μεταναστών και Προσφύγων των Δήμων
- Γιατί η αξία της Birkenstock εκτοξεύτηκε μετά την ταινία της “Barbie”
- Τα βήματα της Εθνικής Τράπεζας προς τον ψηφιακό μετασχηματισμό
- Tetra Pak: Επενδύει 30 εκατ. ευρώ για συλλογή και ανακύκλωση χάρτινων συσκευασιών
- Εξάμηνη επέκταση σε προγράμματα κοινωφελούς χαρακτήρα
- Τρέλα για τον Ρονάλντο στο Ιράν
- Και οι Γάλλοι ανησυχούν για τη Λαμπεντούζα
- Νέος Οικονομικός Εισαγγελέας ο εισαγγελέας Εφετών Π. Καψιμάλης
- Η Porsche Taycan Cross Turismo έκανε ρεκόρ Guinness αλλαγής υψομέτρου (εικόνες)
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Το Bread Factory στηρίζει το ΚΕΕΠΕΑ «Ορίζοντες»
- Tetra Pak: Επενδύει 30 εκατ. ευρώ για συλλογή και ανακύκλωση χάρτινων συσκευασιών
- Τεχνολογία: Εμπόδιο στη στελέχωση οι υψηλές μισθολογικές προσδοκίες
- Στην Αθήνα το ESOMAR Congress 2024
- Η Apple ενημερώνει τη «Μητέρα Φύση» για το αποτύπωμα άνθρακα
- Η Βίκος μεγάλος χορηγός στο Ioannina Lake Run
- H Adidas σε παγκόσμια καμπάνια με έμφαση στην ταυτότητά της
- Έρευνα αποκαλύπτει τη «δύναμη» του roadblock advertising
- Spec 9,7 εκατ. ευρώ από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Επενδύσεων
- Περίπου 1 στους 3 Έλληνες gamers παίζει για να εξασκεί το μυαλό του
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Η Βίκος μεγάλος χορηγός στο Ioannina Lake Run
- Το Bread Factory στηρίζει το ΚΕΕΠΕΑ «Ορίζοντες»
- Η FreeNow δωρίζει 90 βάσεις στάθμευσης ποδηλάτων
- Emirates: Ρεκόρ επιβατικής κίνησης το καλοκαίρι ,23
- Διαθέσιμο στο κοινό εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Ολυμπιακού Μουσείου Αθήνας
- Περίπου 1 στους 3 Έλληνες gamers παίζει για να εξασκεί το μυαλό του
- Back to Office καμπάνια μέσα από τη Modivo
- Έρευνα αποκαλύπτει τη «δύναμη» του roadblock advertising
- Η Apple ενημερώνει τη «Μητέρα Φύση» για το αποτύπωμα άνθρακα
- H Adidas σε παγκόσμια καμπάνια με έμφαση στην ταυτότητά της
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Προϋπολογισμός: Πρωτογενές πλεόνασμα 5,58 δισ. ευρώ στο οκτάμηνο – Οι ενδεχόμενες συνέπειες του Daniel
- Φρέντι Μπελέρης: Απορρίφθηκε το νέο αίτημα για την αποφυλάκισή του
- Σοκολατάκια με αλκοόλ: Πανδαιμόνιο στην Κίνα
- ΞΕΕ: Θετικό βήμα η ρύθμιση για τις βραχυχρόνιες μισθώσεις
- Wall Street: Ηπια πτώση με το πετρέλαιο και τη Fed στο επίκεντρο
- Προϋπολογισμός: Πρωτογενές πλεόνασμα 5,58 δισ. ευρώ στο οκτάμηνο
- Νέο ρεκόρ για το «Oppenheimer» – Πάνω από 900 εκατ. δολάρια στο box office
- Εξάρχου (Intrakat): Οι προκλήσεις του κατασκευαστικού κλάδου – Τι προτείνει
- Δύο τρόποι για να είστε πιο παραγωγικοί και να αποφύγετε το ατελείωτο σκρολάρισμα
- Σκρέκας: Δεν θα επιτρέψουμε την κερδοσκοπία – Τα μέτρα που έχουν εφαρμοστεί