«Ιστορίες της Θάλασσας» από Soho Square και Καλλιμάνης

Στο πλαίσιο της επιστροφής της στην αγορά, η Καλλιμάνης λανσάρει την καινούργια τηλεοπτική επικοινωνία της, με τίτλο «Ιστορίες της Θάλασσας». Η καμπάνια είναι σχεδιασμένη, σύμφωνα με την εταιρεία, ώστε «να υπενθυμίσει την άρρηκτη σύνδεσή της με τη θάλασσα και να ενισχύσει τη σχέση με τους καταναλωτές της, μία σχέση που μετράει περισσότερα από 65 χρόνια».

Η καμπάνια θα ξεδιπλωθεί σταδιακά μέσα στο έτος, ξεκινώντας στις αρχές Φεβρουαρίου και καθ’ όλη τη διάρκεια της Σαρακοστής, με πολλαπλά τηλεοπτικά σποτ να προβάλουν την εκτενή γκάμα της Καλλιμάνης.

Κάθε σποτ εστιάζει σε διαφορετικό προϊόν, προσφέροντας στους καταναλωτές ιδέες και γευστικές προτάσεις για υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή, με άρωμα Ελλάδας. Την καμπάνια υλοποίησε η Soho Square Athens, σε παραγωγή Foss Productions και σκηνοθεσία Γιώργου Κανελλόπουλου.

Keywords
Τυχαία Θέματα