Καμπάνια «2 αλήθειες & 1 ψέμα» από την Ogilvy για το FlexDrive

Η Ogilvy «υπογράφει» τη νέα επικοινωνία για το FlexDrive της Autohellas Hertz, η οποία καλεί τον κόσμο να μάθει για τις παροχές του «πιο απίστευτου ευέλικτου leasing» της αγοράς μέσα από ένα ιδιαίτερο τηλεπαιχνίδι.

Εμπνευσμένοι από το social media trend «2 Αλήθειες & 1 Ψέμα!», η Ogilvy

δημιούργησε δύο επεισόδια τηλεπαιχνιδιού, σε παραγωγή Foss Productions και σκηνοθεσία Βαγγέλη Μαρτίνου. Το concept παρωδίας τηλεπαιχνιδιού «σανίδωσε» ο stand-up comedian και παρουσιαστής, Διονύσης Ατζαράκης, σε ρόλο πληθωρικού και ελαφρώς καυστικού παρουσιαστή.

Απέναντί του, δυο παίκτες, οι οποίοι στο άκουσμα τριών εξίσου απίστευτων και ταυτόχρονα πιθανών δεδομένων – τόσο για τα προσωπικά του, αλλά κυρίως για το FlexDrive – καλούνται να βρουν ποιο είναι το ψέμα.

Οι παίκτες συνειδητοποιούν έκπληκτοι ότι τα προνόμια που θεωρούσαν πως παραείναι καλά, είναι τελικά αληθινά με το FlexDrive της Autohellas Hertz. Την digital καμπάνια πλαισιώνουν PR ενέργειες, με native αρθρογραφία σε επιλεγμένα sites και δημιουργία πρωτότυπου περιεχομένου στα SoMe του Δ. Ατζαράκη.

Keywords
Τυχαία Θέματα