Καμπάνια «Aegean Kallos» από τη Συμμαχία για την Ελλάδα

Την παραγωγή μιας σειράς εννέα ημίωρων ντοκιμαντέρ, με τίτλο «Aegean Kallos», χορήγησε ο οργανισμός Συμμαχία για την Ελλάδα, με σκοπό τη διεθνή προβολή της χώρας και την προσέλκυση τουριστών που προτιμούν την περιήγηση με σκάφος.

Τα ντοκιμαντέρ ξεναγούν το κοινό σε Μύκονο, Δήλο, Τήνο, Σύρο, Πολύαιγο, Μήλο, Σαντορίνη, Ανάφη, Μικρές Κυκλάδες, Αμοργό

και Κύθνο. Επίσης, σύναψε συμφωνία με το διεθνές συνδρομητικό κανάλι Nautica Channel, όπου θα προβληθεί η στοχευμένη καμπάνια με τα ντοκιμαντέρ να έχουν ήδη προβληθεί στην Cosmote TV και να προβάλλονται, για τα επόμενα τρία χρόνια, από το Nautica Channel σε Ηνωμένο Βασίλειο, Ιταλία, Γερμανία, Γαλλία, Ισπανία, Ελβετία, Αυστρία κ.α.

Η ποιότητα των επεισοδίων είναι σε 4Κ και περιλαμβάνουν υποθαλάσσια πλάνα με χρήση υποβρύχιου και εναέριου drone 4Κ. Η παραγωγή ανήκει στην εταιρεία El Media. Χορηγοί της δράσης είναι οι Εθνική Ασφαλιστική, Fyly Yachting, Aegean Airlines, Ολυμπιακή Ζυθοποιία/ Μύθος, Samsung Greece, Fresh Line, Hertz, World’s End, World’s End Crew.

Keywords
Τυχαία Θέματα