Salesforce: Η αφοσίωση των πελατών έχει αλλάξει με την άνοδο του ΑΙ

Η 6η έκδοση της έκθεσης State of the Connected Customer της Salesforce αποκαλύπτει πως η αφοσίωση των πελατών στις επιχειρήσεις έχει αλλάξει με την άνοδο της τεχνητής νοημοσύνης και τη μεταβαλλόμενη οικονομία. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, το 78% των επιχειρήσεων-αγοραστών και το 61% των καταναλωτών αναμένουν από τις εταιρείες να κατανοούν τις ανάγκες τους καθώς αυτές αλλάζουν, ενώ το 53% αναμένουν από τις εταιρείες να προβλέπουν τις ανάγκες τους.

Το 81% των πελατών αναμένει, επίσης, ταχύτερη εξυπηρέτηση καθώς

η τεχνολογία εξελίσσεται και το 73% περισσότερη εξατομίκευση. Η εμπειρία του πελάτη παραμένει ο καθοριστικός παράγοντας διαφοροποίησης των brands: το 80% των πελατών δηλώνει ότι η εμπειρία που παρέχει μια εταιρεία είναι εξίσου σημαντική με τα προϊόντα/ υπηρεσίες της.

Η πλειοψηφία των καταναλωτών (80%) τονίζει πως οι εμπειρίες των πελατών θα έπρεπε να είναι καλύτερες, λαμβάνοντας υπόψη όλα τα δεδομένα που συλλέγουν οι εταιρείες, αν και το 79% των πελατών δηλώνει ότι προστατεύει όλο και περισσότερο τα προσωπικά του δεδομένα. Μάλιστα, μόνο το 23% των καταναλωτών αισθάνεται άνετα με τα brands που συλλέγουν δεδομένα τρίτων (έναντι 52% των επιχειρήσεων-αγοραστών). Η νέα ετήσια παγκόσμια έρευνα διεξήχθη σε 14.300 καταναλωτές και επιχειρήσεις-αγοραστές από 25 χώρες.

Keywords
Τυχαία Θέματα