Καμπάνια της Ogilvy για τη νέα υπηρεσία Cosmote Smart Home Connect
17:32 27/3/2024
- Πηγή: Marketing Week
Στη νέα ταινία της Ogilvy για τη νέα υπηρεσία Cosmote Smart Home Connect, ο πρωταγωνιστής Μάρκος νιώθει τρομερά υπερήφανος και ικανός για το smart home του. Κυρίως, για το γεγονός ότι το έφτιαξε όλο «μόνος του».
Ή μήπως όχι; Μήπως το μόνο που έκανε πραγματικά μόνος του ήταν να καλέσει την Cosmote; Δεν πειράζει. Ο Μάρκος το πήρε λίγο… παραπάνω του. Μέσα από τη νέα καμπάνια το καταναλωτικό κοινό μαθαίνει πως τη μελέτη και την εγκατάσταση όλων αυτών των smart home προϊόντων την έκανε η Cosmote.
Πέρα από τον «Μάρκο, τον μόνο του», η 360° καμπάνια πραγματοποιήθηκε με τη συμβολή της Foss Productions, που ανέλαβε την παραγωγή και τον Πάνο Κορώνη, που σκηνοθέτησε μία κεντρική και τέσσερις επιμέρους ταινίες, αλλά και πέντε TikTok videos.
Keywords
ogilvy, νέα, cosmote, smart, home, ogilvy, smart, υπηρεσια, home, videos, ταινιες, γεγονος, κορωνη, μελετη, videos
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Τι μεταφέρει η αφρικανική σκόνη και γιατί έγινε επικίνδυνη
- Καμπάνια της Ogilvy για τη νέα υπηρεσία Cosmote Smart Home Connect
- Στα όρια της ύφεσης η γερμανική οικονομία
- Κοινό ευρωπαϊκό πτυχίο για όλους τους φοιτητές, προτείνει η Κομισιόν
- Αυτό είναι το νέο think tank Αθλητισμού του ΣΥΡΙΖΑ – Όλα τα ονόματα
- Εκδόθηκε η ΚΥΑ για την προκαταβολή 50% της κρατικής αρωγής για τις ζημιές σε φυτικό κεφάλαιο κατά τις πυρκαγιές του 2023
- Άνοδο 16% του Τουρισμού
- Gold βραβείο για τη TheFutureCats στα Green Brand Awards 2024
- Η Αθηνά Ωνάση επενδύει σε αλυσίδα σούπερ μάρκετ - Μπαίνει στο διοικητικό συμβούλιο της Groupe Casino
- Έλλειψη προοπτικών ανάπτυξης στην ΕΕ
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Καμπάνια της Ogilvy για τη νέα υπηρεσία Cosmote Smart Home Connect
- Gold βραβείο για τη TheFutureCats στα Green Brand Awards 2024
- «Αέρας» ανανέωσης στην εταιρική κουλτούρα της Elvida Foods
- Διάκριση της ΑΒ Βασιλόπουλος για βέλτιστες περιβαλλοντικές πρακτικές
- Παπουτσάνης: Ανάπτυξη των επώνυμων προϊόντων
- Η Henkel Consumer Brands διοργάνωσε την πρώτη της δενδροφύτευση
- Πρωτότυπη ενέργεια του Lurpak στο μετρό
- Η Lidl Ελλάς προάγει τη διατροφική δικαιοσύνη
- Πολλαπλές οι διακρίσεις της ΤΕΧΑΝ στα Green Brand Awards 2024
- Νέα συμφωνία των Sony Pictures Television και ΕΡΤ
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Καμπάνια της Ogilvy για τη νέα υπηρεσία Cosmote Smart Home Connect
- Gold βραβείο για τη TheFutureCats στα Green Brand Awards 2024
- Διάκριση της ΑΒ Βασιλόπουλος για βέλτιστες περιβαλλοντικές πρακτικές
- Παπουτσάνης: Ανάπτυξη των επώνυμων προϊόντων
- «Αέρας» ανανέωσης στην εταιρική κουλτούρα της Elvida Foods
- Η Lidl Ελλάς προάγει τη διατροφική δικαιοσύνη
- Η Κωτσόβολος προσέφερε 421 συσκευές μέσω του προγράμματος «Δεύτερο Σπίτι»
- Η Henkel Consumer Brands διοργάνωσε την πρώτη της δενδροφύτευση
- Πολλαπλές οι διακρίσεις της ΤΕΧΑΝ στα Green Brand Awards 2024
- Το Νουνού Family στα Green Brand Awards
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- ΤΜΕΔΕ - ΙΟΒΕ: «Τάσεις, Προκλήσεις & Προοπτικές των Κατασκευών στην Ελλάδα»
- Μεταθέσεις εκπαιδευτικών: Ανακοινώθηκαν τα ονόματα από το υπ. Παιδείας
- Άνοδο 16% του Τουρισμού
- “Χρυσός” το κακάο στις διεθνείς αγορές
- Έλλειψη προοπτικών ανάπτυξης στην ΕΕ
- Ελληνική Ένωση Τραπεζών: Τα πλεονεκτήματα των κοινών διατραπεζικών ESG ερωτηματολογίων για τις επιχειρήσεις
- Μαμουλάκης για Τέμπη: Δεν ισχύουν τα περί αγωγού φυσικού αερίου στο σημείο μηδέν
- X Energy Exchanges: Στην Αθήνα στις 9 Μαΐου το ευρωπαϊκό συνέδριο χρηματιστηρίων ενέργειας
- Αμετάβλητο το ποσοστό του κεφαλαιακού αποθέματος ασφαλείας
- Η παγκόσμια τραγωδία της σπατάλης: Ένα δισ. γεύματα πετιούνται κάθε μέρα στα σκουπίδια