Καλύτερη η γνώμη του κοινού για brands που προωθούν κοινωνικά και περιβαλλοντικά ζητήματα στην επικοινωνία τους
Η Action Global Communications παρουσιάζει τα αποτελέσματα μιας νέας παγκόσμιας έρευνας που πραγματοποίησε και η οποία τονίζει τις τάσεις στη χρήση Μέσων Ενημέρωσης, παραδοσιακών και ψηφιακών, καθώς και των social media. Μεταξύ άλλων, η έρευνα, που διενεργήθηκε από την συμβουλευτική εταιρεία 3GEM, αποκαλύπτει ότι το 74% των ερωτηθέντων στην Ελλάδα
Μερικές από τις τάσεις που αναδεικνύει η έρευνα είναι ότι οι χρήστες είναι περισσότερο ενημερωμένοι από ποτέ, καθώς υιοθετούν πολλαπλά κανάλια για πρόσβαση σε περιεχόμενο, με διαφορετικό σκοπό το καθένα. Ως αποτέλεσμα, είναι καθοριστικό για τα brands να ακολουθούν μια ολιστική και ολοκληρωμένη προσέγγιση και να αξιοποιούν αποτελεσματικά κάθε κανάλι, είτε παραδοσιακό, είτε ψηφιακό. Επιπλέον, η γνώση για τις ιδιαιτερότητες της κάθε αγοράς παίζει σημαντικό ρόλο για το χτίσιμο και την υλοποίηση της κατάλληλης στρατηγικής. Από την άλλη, τα social media παραμένουν ένα κυρίαρχο Μέσο, και παρόλο που η αξιοπιστία τους βρίσκεται υπό συνεχή αξιολόγηση, δεν παραβλέπεται η αποτελεσματικότητα του influencer marketing, που προάγει το χτίσιμο σχέσεων εμπιστοσύνης με ένα brand. Τέλος, τα podcasts αυξάνουν σε δημοτικότητα και εξελίσσονται σε ένα δυνατό, νέο Μέσο.
Η έρευνα «Media Navigator» καλύπτει επτά διαφορετικές αγορές, συμπεριλαμβανομένων της Κύπρου, της Ελλάδος, της Βουλγαρίας, του Καζακστάν, των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, του Κατάρ και της Σαουδικής Αραβίας. Όπως σημειώνει ο Κρις Χριστοδούλου, CEO της Action Global Communications, η πρώτη έρευνα της Action έρχεται σε μια περίοδο όπου το τοπίο στα Μέσα εξελίσσεται ταχύτατα και οι καταναλωτές έχουν στη διάθεσή τους πολλές επιλογές στον τρόπο που αλληλεπιδρούν με περιεχόμενο, τα brands, αλλά και μεταξύ τους: «Στο σύγχρονο, ταχέως εξελισσόμενο και δυναμικό περιβάλλον, είναι κρίσιμο για τα brands να προηγούνται των εξελίξεων και να κατανοούν τις ιδιαιτερότητες στις συμπεριφορές και τις προτιμήσεις του κοινού τους».
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- ΣΔΟΕ: Έλεγχοι σε 5 εταιρείες ταχυμεταφορών – Κατασχέθηκαν προϊόντα «μαϊμού»
- Χαμάς: Νεκροί στις ισραηλινές επιδρομές περίπου 50 από τους αιχμάλωτους στη Γάζα
- Αμετάβλητα τα βασικά επιτόκια της ΕΚΤ
- Διευρύνεται η Ένωση Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας – Τα δύο νέα μέλη
- Το «δικαίωμα στη λήθη» επιτρέπει στους ανθρώπους να ζητήσουν να αφαιρεθούν τα δεδομένα που τους αφορούν από το διαδίκτυο – Πώς λειτουργεί;
- Αναθέσεις δημοσίων έργων που ξεπερνούν τα 300 εκατ. ευρώ για το Vodafone Business
- ΤΧΣ: Δεν υποχρεούμαστε να αποκαλύψουμε την προσφορά UniCredit για Alpha
- ΣΥΡΙΖΑ: Επιχείρηση κατευνασμού από Κασσελάκη- Αχτσιόγλου: Διερχόμαστε σοβαρή κρίση
- Με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια η λειτουργία Διεπαγγελματικών
- Αυξημένο ρίσκο αλλά με στηρίγματα η αγορά στα αγροτικά εμπορεύματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Καλύτερη η γνώμη του κοινού για brands που προωθούν κοινωνικά και περιβαλλοντικά ζητήματα στην επικοινωνία τους
- Ο Νεόφυτος Οικονόμου αποχωρεί από την ΕΡΤ
- Icap Crif: «Ενισχύεται η παρουσία των γυναικών ανωτάτων στελεχών στον επιχειρηματικό κόσμο»
- Νέα συνεργασία Globe One Digital και Carpo
- Η FeelMe Films συνεργάτης της νέας καμπάνιας Healthy Habits
- Από την Ogilvy η καμπάνια για τις νέες στολές της Aegean
- Και στην Ελλάδα η νέα global καμπάνια KFC
- Η PressiousArvanitidis σε «πράσινη» καμπάνια
- Εκδήλωση της Choose ενόψει της Παγκόσμιας Ημέρας κατά του Καρκίνου του Μαστού
- Η Grant Thornton πιστοποιήθηκε ως Great Place to Work
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Η σταθεροποίηση στα επιτόκια, απέτρεψε μεγαλύτερη πτώση για τις αγορές
- MyRoomie: Συμβουλές «επιβίωσης» για φοιτητές που συγκατοικούν
- IAA MOBILITY 2023: «Λαοθάλασσα» στο Μόναχο για το Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου και Ηλεκτροκίνησης
- Ζαχάροβα: Αντιπροσωπείες της Χαμάς και του Ιράν βρίσκονται στη Μόσχα για συνομιλίες
- Οι 10 ομάδες του NBA με τη μεγαλύτερη αξία - Το "δαχτυλίδι" στους Γκόλντεν Στέιτ Ουόριορς
- Ν. Κεραμέως από Βουλή: Θέλουμε τους καλύτερους για επικεφαλής στις καίριες θέσεις του δημόσιου τομέα
- Στελέχη ΤΧΣ: Το Ταμείο δεν είναι υποχρεωμένο να αποκαλύψει όρους από την προσφορά της Unicredit στην Alpha Bank
- S&P: Ορόσημο για τις ελληνικές τράπεζες το deal της Alpha Bank με την UniCredit
- ΣΔΟΕ: Έλεγχοι σε 5 εταιρείες ταχυμεταφορών – Κατασχέθηκαν προϊόντα «μαϊμού»
- Χαρδούβελης στον Economist: Αισιόδοξος για την πορεία της ελληνικής οικονομίας