Κεντρικός Χορηγός της φανέλας της Aston Villa το Betano
Η Aston Villa και η Kaizen Gaming προχώρησαν στη σύναψη διετούς χορηγικής συνεργασίας. Συγκεκριμένα, το Betano, το διεθνές premium brand της Kaizen Gaming, θα αποτελεί τον νέο κεντρικό χορηγό στη φανέλα της αγγλικής ομάδας, αρχής γενομένης από την ποδοσφαιρική σεζόν 2024-25.
Η συνεργασία με την Aston Villa έρχεται σε συνέχεια της πρόσφατης εισόδου του Betano στη βρετανική αγορά, σε συνεργασία με τη BVGroup και λίγες εβδομάδες μετά την ανακοίνωση του Betano ως επίσημου παγκόσμιου χορηγού του UEFA
Ο Γιώργος Δασκαλάκης, Συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaizen Gaming δήλωσε σχετικά: «Η εξαιρετική πορεία της ομάδας στη φετινή Premier League και η επιτυχημένη επιστροφή της στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις συνάδουν με την ανάπτυξη και τα ορόσημα που έχει επιτύχει το Betano στη διεθνή αγορά».
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- MPWGR2024: Τι αλλάζουν οι νέες τεχνολογίες στην Υγεία και τη Φαρμακολογία
- MPWGR2024: Η σημασία της ενσωμάτωσης της τεχνητής νοημοσύνης στην εκπαίδευση
- Σε κυκλοφορία 136 χλμ. του Αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδος – Ε65 - Τα τεχνικά χαρακτηριστικά και οι τιμές διοδίων
- RND: Οι Τούρκοι δεν έρχονται νύχτα στην Ελλάδα, αλλά στο φως της ημέρας
- Αποθέωση για τους μικρούς του Ολυμπιακού
- Αθέμιτος ανταγωνισμός από εισαγωγές απειλεί Έλληνες αγρότες: Ο Κόκκαλης ζητά μέτρα προστασίας
- Τα απόβλητα του πρωτογενούς τομέα
- Νάγκελ: Η ΕΚΤ χρειάζεται αποδείξεις ότι ο πληθωρισμός οδεύει προς τον στόχο
- Ημερίδα ΣΕΠΑΕ: «Από τη Διαφάνεια στην Ανάπτυξη: Η Συμβολή της Απογραφής»
- Scope: Έπαινοι σε Ελλάδα και Ευρω-νότο, καμπανάκι για τους μεγάλους
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- «Παρωδία ενηλικίωσης» η νέα καμπάνια του Old Spice
- O ΣΔΕ καλωσορίζει τη L’Oréal Hellas στο Planet Pledge
- Η επικοινωνία της Safilo Hellas στην Touchpoint Strategies
- Νέα παγκόσμια καμπάνια της Lavazza για την Ημέρα της Γης
- Στον «αέρα» η πρώτη εταιρική καμπάνια της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας
- H Tesla απολύει την marketing ομάδα της
- Νέα εργαλεία από IPG και Zefr για την αντιμετώπιση της SoMe παραπληροφόρησης
- New business για τη The Kompany
- Nέα οργανωτική δομή για τη Generali
- Η Kinesso από τα πρώτα Taboola certified agencies στην Ελλάδα
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Κεντρικός Χορηγός της φανέλας της Aston Villa το Betano
- Ρεκόρ σε SoMe και digital πλατφόρμες σημείωσε το φετινό NBA
- Nέα οργανωτική δομή για τη Generali
- Νέα παγκόσμια καμπάνια της Lavazza για την Ημέρα της Γης
- «Παρωδία ενηλικίωσης» η νέα καμπάνια του Old Spice
- Νέα εργαλεία από IPG και Zefr για την αντιμετώπιση της SoMe παραπληροφόρησης
- H Tesla απολύει την marketing ομάδα της
- Νέα executive ομάδα στην TwentyFirstCenturyBrand στην Ευρώπη
- New business για τη The Kompany
- Η επικοινωνία της Safilo Hellas στην Touchpoint Strategies
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Ως τις 10/5 η διαβούλευση για ηλεκτρονικό Δελτίο Αποστολής και ψηφιακή παρακολούθηση Διακίνησης Αγαθών
- ΑΑΔΕ: Σε δημόσια διαβούλευση το ηλεκτρονικό Δελτίο Αποστολής
- Laskaridis Maritime invests in new ships
- Η κλιματική αλλαγή σφυροκοπά την Ευρώπη: Η έκθεση του 2023 γνωστοποιεί ανησυχητικές επιπτώσεις
- Αρκετά ρεαλιστική η επίτευξη ειρήνης με την Αρμενία έως τον Νοέμβριο, δήλωσε ο πρόεδρος του Αζερμπαϊτζάν
- Σε κυκλοφορία 136 χλμ. του Αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδος – Ε65 - Τα τεχνικά χαρακτηριστικά και οι τιμές διοδίων
- Ο Όμιλος Σαρακάκη φέρνει το Volvo FH Aero στη Θεσσαλονίκη
- Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων: Υπογραφή μνημονίου συνεργασίας με τη Deloitte
- Ημερίδα ΣΕΠΑΕ: «Από τη Διαφάνεια στην Ανάπτυξη: Η Συμβολή της Απογραφής»
- Κεντρική Οδός: Σε κυκλοφορία 136 χλμ. του Αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδος – Ε65 από ΑΘΕ έως και Καλαμπάκα