Με αποδείξεις η νέα καμπάνια της Lidl Ελλάς

Τη φιλοσοφία της για την προσφορά, σε καθημερινή βάση, στους καταναλωτές απλότητα, εξοικονόμηση χρόνου και οικονομία παρουσιάζει η νέα καμπάνια της Lidl Ελλάς. Η καμπάνια, η οποία προβάλλεται από τις 8 Ιανουαρίου, έχει σκοπό, σύμφωνα με την εταιρεία, να υπενθυμίσει ότι στα Lidl το κοινό «μπορεί

να γεμίζει σταθερά τη σακούλα του, χωρίς να αδειάζει το πορτοφόλι του, με αποδείξεις».

Η δημιουργική ιδέα προέκυψε από τον συνδυασμό μιας σακούλας Lidl και από την εμπειρία του να ψωνίζεις. «Αυτός ο συνδυασμός φέρνει πάντα κέρδος, αφού κάθε φορά στο ταμείο ο καταναλωτής βλέπει με αποδείξεις, κυριολεκτικά, ότι η σακούλα του γεμίζει εύκολα και αποτελεσματικά. Έτσι, η σακούλα έρχεται να μας μιλήσει και να μας θυμίσει ότι μπορούμε να την κουβαλάμε, να την κρατάμε από το χέρι, να την γεμίζουμε, ακόμα και να τη μοιραζόμαστε με τον συνάνθρωπό μας, πάντα με τη βοήθεια της Lidl Ελλάς», αναφέρει η εταιρεία.

Η καμπάνια αναπτύσσεται σε τηλεόραση και online, με φυλλάδιο, καθώς και στα καταστήματα. Την υλοποίησή της ανέλαβε η Gnomi Integrated Communications σε παραγωγή της Cube Productions.

Keywords
Τυχαία Θέματα