Με αποδείξεις η νέα καμπάνια της Lidl Ελλάς
Τη φιλοσοφία της για την προσφορά, σε καθημερινή βάση, στους καταναλωτές απλότητα, εξοικονόμηση χρόνου και οικονομία παρουσιάζει η νέα καμπάνια της Lidl Ελλάς. Η καμπάνια, η οποία προβάλλεται από τις 8 Ιανουαρίου, έχει σκοπό, σύμφωνα με την εταιρεία, να υπενθυμίσει ότι στα Lidl το κοινό «μπορεί
Η δημιουργική ιδέα προέκυψε από τον συνδυασμό μιας σακούλας Lidl και από την εμπειρία του να ψωνίζεις. «Αυτός ο συνδυασμός φέρνει πάντα κέρδος, αφού κάθε φορά στο ταμείο ο καταναλωτής βλέπει με αποδείξεις, κυριολεκτικά, ότι η σακούλα του γεμίζει εύκολα και αποτελεσματικά. Έτσι, η σακούλα έρχεται να μας μιλήσει και να μας θυμίσει ότι μπορούμε να την κουβαλάμε, να την κρατάμε από το χέρι, να την γεμίζουμε, ακόμα και να τη μοιραζόμαστε με τον συνάνθρωπό μας, πάντα με τη βοήθεια της Lidl Ελλάς», αναφέρει η εταιρεία.
Η καμπάνια αναπτύσσεται σε τηλεόραση και online, με φυλλάδιο, καθώς και στα καταστήματα. Την υλοποίησή της ανέλαβε η Gnomi Integrated Communications σε παραγωγή της Cube Productions.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Ουκρανία: Το έδαφος στα πεδία μάχης παγώνει - Τι σημαίνει αυτό για την πορεία του πολέμου
- Σταθεροποιητικά σε αντίθετους…ανέμους το πετρέλαιο-Σε προπολεμικά επίπεδα το φυσικό αέριο
- Συνεργασία της Generation Y με την BOX NOW
- ΗΠΑ: Αποκαθίστανται οι πτήσεις μετά το πρωτοφανές τεχνικό πρόβλημα
- Η Πολωνία θέλει να δώσει στην Ουκρανία άρματα μάχης Leopard, λέει ο Ντούντα
- Τα πιο «ισχυρά» διαβατήρια στον κόσμο – Στην όγδοη θέση η Ελλάδα
- Β. Ψάλτης: Νέος κύκλος εξέλιξης θα είναι το 2023 για την Alpha Bank
- Σε χειρουργική επέμβαση αφαίρεσης δερματικής κύστης υποβλήθηκε η Τζιλ Μπάιντεν
- Ο Νίκος Πλεύρης νέος Διευθυντής Δικτύου της Vodafone Ελλάδας
- Πρεμιέρα για το νέο Attica TV
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Ο Νίκος Πλεύρης νέος Διευθυντής Δικτύου της Vodafone Ελλάδας
- Πρεμιέρα για το νέο Attica TV
- H ΠΕΦ στηρίζει το «Μαζί για το Παιδί»
- Η Choose «υπογράφει» τη νέα καμπάνια του Υπουργείου Υγείας
- Η Ιωάννα Βασιλοπούλου στη Lavipharm
- Αναδιάρθρωση του ομίλου Accor
- Στον «αέρα» νέες καμπάνιες από τη New Age
- Με αποδείξεις η νέα καμπάνια της Lidl Ελλάς
- Συνεργασία Generation Y και Box Now
- H Κρι Κρι εισήλθε στον δείκτη Athex ESG
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Με αποδείξεις η νέα καμπάνια της Lidl Ελλάς
- Ο Νίκος Πλεύρης νέος Διευθυντής Δικτύου της Vodafone Ελλάδας
- Τριπλή διάκριση της Mat.Fashion στα e-volution Awards
- H ΠΕΦ στηρίζει το «Μαζί για το Παιδί»
- Η Choose «υπογράφει» τη νέα καμπάνια του Υπουργείου Υγείας
- Mε 472 σημεία πλέον το Chargespot powered by Watt+Volt
- H Interamerican αναδείχθηκε «True Leader»
- H Κρι Κρι εισήλθε στον δείκτη Athex ESG
- Διάκριση του Υπερταμείου στο δίκτυο «One Planet Sovereign Wealth Funds»
- Η Tommy Hilfiger παρουσιάζει τους φιναλίστ του Fashion Frontier
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Στα προημιτελικά του Κυπέλλου ο Απόλλων Παραλιμνίου
- 2023: Η χρονιά των ομολόγων;
- Κύπρος: Επίδειξη αρνητικού PCR για τους επιβάτες από την Κίνα
- Wall Street: Επιφυλακτική άνοδος εν αναμονή του πληθωρισμού
- MULLINER:Νέο ορόσημο στις εξατομικευμένες παραγγελίες
- Αυξημένη η πιθανότητα άνοιας για τους ηλικιωμένους με σοβαρή απώλεια ακοής
- Τέως βασιλιάς Κωνσταντίνος: Τη Δευτέρα 16/1 η κηδεία του - Θα χοροστατήσει ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος
- Ουκρανία και Ρωσία συμφώνησαν για νέα ανταλλαγή αιχμαλώτων πολέμου
- Ουκρανική προεδρία: «Οι πιο αιματηρές» από την έναρξη της εισβολής οι μάχες σε Σολεντάρ και Μπαχμούτ