Μείωση εσόδων για το Twitter κατά 40%

Το Twitter έχει υποστεί πλήγμα της τάξεως του 40% στα έσοδά του, καθώς περισσότερα από 500 brands φέρονται να έχουν διακόψει τη διαφημιστική τους δαπάνη, σύμφωνα με πληροφορίες των Platformer, Guardian και The Information.

Συγκεκριμένα, brands όπως η General Motors, η Volkswagen, η Audi και η Pfizer

διέκοψαν όλες τις δαπάνες μετά την εξαγορά του Elon Musk, ενώ στις αρχές Νοεμβρίου, η Interpublic Group συνέστησε στους πελάτες της IPG Media Brands, να αναστείλουν κάθε πληρωμένη διαφήμιση στο Twitter για τουλάχιστον μία εβδομάδα.

Έπειτα από τη μείωση των εσόδων, η εταιρεία προσπαθεί να ανακάμψει, ανακοινώνοντας νέα επίπεδα ετήσιας πληρωμής για τους χρήστες του Twitter Blue. Έτσι, για να «κλειδώσουν» ένα μπλε checkmark, οι χρήστες του έχουν, πλέον, τη δυνατότητα να πληρώνουν 84 δολάρια ετησίως και να εξοικονομήσουν 13% σε ετήσια βάση, πιστοποιώντας τον λογαριασμό τους σύμφωνα με τους τροποποιημένους κανόνες.

Το checkmark θα επιτρέπει την επεξεργασία tweet, τη δυνατότητα ανάρτησης βίντεο διάρκειας 60 λεπτών, τη δυνατότητα κατάταξης των απαντήσεων κατά προτεραιότητα και λιγότερες διαφημίσεις.

(Πηγή: WARC, Campaign)

Keywords
Τυχαία Θέματα