Μονόδρομος η χρήση ΑΙ

Αυτό που έχει αλλάξει τον τρόπο δουλειάς μου το 2023 είναι… η υιοθέτηση περισσότερων εργαλείων των πλατφορμών τεχνητής νοημοσύνης. Η γνώση και η εφαρμογή τους απαιτεί χρόνο, αφοσίωση και πειθαρχία, ωστόσο η χρήση τους μοιάζει μονόδρομος για την επιτυχημένη και αποδοτική διαχείριση της όλο και πιο απαιτητικής εργασιακής καθημερινότητας, σε ένα περιβάλλον μέσων μεταβαλλόμενο και εξελισσόμενο.

Οι προτεραιότητες του σύγχρονου καταναλωτή είναι… διαφορετικές στη μετά πανδημία εποχή. Έμφαση δίνεται

στην καλή ζωή και τη βίωση νέων εμπειριών. Η ποιότητα στην καλύτερη τιμή, μέσω προσφορών συχνά, αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα, αφού με την εξοικείωσή του στη χρήση του internet, ο καταναλωτής έχει σήμερα τη δυνατότητα εύκολα και γρήγορα να συγκρίνει και να επιλέγει, αξιοποιώντας μάλιστα και εμπειρίες άλλων καταναλωτών.

Αυτό που χρειάζονται σήμερα οι διαφημιζόμενοι από τα agencies, είναι… ταχύτητα, ευελιξία, δέσμευση, βαθιά γνώση της αγοράς, πρωτοπορία στην αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών και των διαφημιστικών ευκαιριών σε μια συνεχώς εξελισσόμενη αγορά. Τα agencies αποτελούν στρατηγικούς συνεργάτες που μέσα από σχέσεις διαφάνειας και εμπιστοσύνης συμβάλλουν ουσιαστικά στην επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων των διαφημιζομένων.

Η μεγαλύτερη πρόκληση όσον αφορά σήμερα τα media είναι… η ανάγκη για προσαρμογή και καινοτομία, ώστε να ακολουθούν τις αλλαγές στη συμπεριφορά και τις προτιμήσεις των καταναλωτών, σε μια διαφημιστική αγορά με συνεχώς αυξανόμενη πολυπλοκότητα λόγω του κατακερματισμού της.

Η τηλεόραση την επόμενη δεκαετία θα είναι… ακόμα περισσότερο αντιμέτωπη με προκλήσεις και αλλαγές στη διαφημιστική αγορά, λόγω της αυξανόμενης χρήσης διαδικτύου, κοινωνικών μέσων και νέων πλατφορμών. Θα πρέπει να προσαρμοστεί στις νέες ανάγκες και προτιμήσεις των καταναλωτών, να βελτιώσει την ποιότητα & ποικιλία του περιεχομένου της, να εκμεταλλευτεί τις δυνατότητες της ψηφιακής μετάδοσης και της διαδραστικότητας. Θα πρέπει να αποδείξει την αξία και τη σχέση της με το κοινό ως διαφημιστικό μέσο.

Καλό brief σημαίνει… να περιγράφεται συνοπτικά και με σαφήνεια το προϊόν, το κοινό στο οποίο απευθύνεται και οι στόχοι της καμπάνιας. Ορίζοντας ταυτόχρονα συγκεκριμένο προϋπολογισμό και KPIs για την αξιολόγηση του αποτελέσματος, εξασφαλίζεται η βάση για μία επιτυχημένη διαφημιστική καμπάνια.

Keywords
Τυχαία Θέματα