Νέα διεθνής καμπάνια από ForestView, Marketing Greece και EOT

Η Marketing Greece σε συνεργασία με τον EOT προωθούν την Ελλάδα και τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματά της ως προορισμό για remote working αλλά και ως ιδανικό τουριστικό προορισμό για δραστηριότητες και εμπειρίες όλον τον χρόνο. Την υλοποίηση και επιμέλεια της digital media στρατηγικής έχει αναλάβει η ForestView.

Με προτεραιότητα το κοινό των digital nomads της

Αγγλίας και της Γερμανίας, προωθείται η δυνατότητα και τα πλεονεκτήματα του remote working από την Αθήνα. Η στόχευση είναι στρατηγικά προσανατολισμένη σε freelance επαγγέλματα, δίνοντας μεγαλύτερη βαρύτητα στο ηλικιακό κοινό 25-40 και με αφετηρία τα social media accounts workfromgreece και visitgreece.

Επίσης, η καμπάνια αφορά στη προώθηση συγκεκριμένων περιοχών (Χανιά, Καβάλα, Θάσος, Κεντρική Μακεδονία) ως επιλογές τουριστικού προορισμού. Εδώ, η στόχευση αφορά σε travel κοινό της Γερμανίας, Γαλλίας, Πολωνίας και Ιταλίας, μέσα από τα αντίστοιχα social accounts των Discovergreece και Visitgreece.

Keywords
Τυχαία Θέματα