Στρατηγική εξαγωγών για τις ελληνικές σειρές

Μετά τη σειρά «Maestro» που έκανε την αρχή, ανάλογη διεθνή πορεία με διανομή στο Netflix «κλείνει» η κινηματογραφική ταινία «Σμύρνη μου αγαπημένη», ενώ σε επαφές για εξαγωγή εκτός συνόρων βρίσκεται και το Milky way του Mega με την υπογραφή του Βασίλη Κεκάτου που εξετάζει συνολικά τρεις προτάσεις.

Το παράδειγμα του «Maestro» έδειξε ότι μέσω της διεθνούς διανομής οι σειρές που έχουν σημαντικά αυξημένο μπάτζετ μπορεί να βγάλουν το κόστος τους, αλλά και να αποφέρουν και κέρδος στο

εκάστοτε κανάλι. Στο πλαίσιο αυτό, το Mega σχεδιάζει να συνεχίσει την παραγωγή μίνι σειρών βασισμένων σε πρωτότυπα σενάρια (και όχι φορμάτ) με στόχο να χτίσει μια συνολική στρατηγική εξαγωγών.

Ήδη βρίσκονται σε εξέλιξη οι διαπραγματεύσεις του σταθμού με το Netflix για τη δεύτερη σεζόν του «Maestro» για την οποία το Mega διεκδικεί υψηλότερο πόσο, μετά την επιτυχία του πρώτου κύκλου. Πληροφορίες αναφέρουν ότι το Netflix ήθελε εξαρχής να προαγοράσει τον δεύτερο κύκλο του Maestro, εξασφαλίζοντας ίδια τιμή με τον πρώτο, κάτι που αρνήθηκε το Mega ώστε να έχει το περιθώριο της επαναδιαπραγμάτευσης που βρίσκεται σε εξέλιξη αυτή την περίοδο. Την ίδια στιγμή, το Netflix φέρεται να αναζητά και ελληνικές παραγωγές για απευθείας και αποκλειστική ένταξη στην πλατφόρμα του χωρίς να έχει προηγηθεί μετάδοσή τους από εγχώριο κανάλι.

Ενδεικτικό της εξωστρέφειας των ελληνικών καναλιών και στούντιο, είναι ότι στο πρόσφατο Τηλεοπτικό Παζάρι MIPCOM στις Κάννες, παρουσιάστηκαν προς πώληση συνολικά 8 σειρές: το «Μια νύχτα τον Αύγουστο», το «Κάρτ ποστάλ» και, το «Βραχιόλι της φωτιάς» από την ΕΡΤ, το «Έτερος εγώ» και το «42 βαθμοί Κελσίου» από την Cosmote, το «Σώσε με» και το «Στα 4» από τον ΑΝΤ1+ καθώς και ο «Σασμός» ο οποίος, μάλιστα, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά ως σειρά της United Media, της εταιρείας που εξαγόρασε το 50% του Alpha.

Keywords
Τυχαία Θέματα