Νέα εποχή και εταιρική ταυτότητα Boutari

Η Boutari πραγματοποίησε εκδήλωση την Τρίτη, 2 Μαΐου στο Gazarte για εκπροσώπους των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και συνεργάτες της οινοποιίας, αφιερωμένη στην καινούργια εποχή για την ιστορική μάρκα κρασιού.

Με όραμα τη διατήρηση της κληρονομιάς του ονόματος Boutari και την περαιτέρω ανάπτυξή του, οι νέοι βασικοί επενδυτές, Ηλίας Γεωργιάδης, CEO του ομίλου Sterner Stenhus, και Θωμάς Γεωργιάδης, CFO

του ομίλου και Πρόεδρος των Ελληνικών Οινοποιείων, μίλησαν στη δημοσιογράφο και παρουσιάστρια της εκδήλωσης Μαρία Νικόλτσιου, για το εγχείρημα και τη δημιουργία μιας υγιούς επιχείρησης που εξελίσσεται και προοδεύει.

Στόχος της εταιρείας είναι να διαμορφωθεί σε σημαντικό έργο προστιθέμενης αξίας τόσο για τους πελάτες και τις τοπικές κοινωνίες που δραστηριοποιείται, όσο και για τους οινοπαραγωγούς και τους συνεργάτες της.

Ο Νίκος Σπέντζας, CEO της Ελληνικά Οινοποιεία, παρουσίασε τα βασικά βήματα για να γίνει το όραμα των δύο βασικών επενδυτών πράξη και δήλωσε ότι «βασικός πυλώνας του στρατηγικού πλάνου είναι η ανάπτυξη του κωδικολογίου της εταιρείας έτσι ώστε να καλύπτονται όλες οι ανάγκες των καταναλωτών καθώς και η ανανέωση των παραγωγικών της εγκαταστάσεων.

Επίσης, ένα από τα πλεονεκτήματα της Boutari είναι τα 5 οινοποιεία και οι τοπικοί αμπελώνες που βρίσκονται στις καλύτερες τοποθεσίες παραγωγής οίνου της χώρας». Μέσα από οπτικοακουστικό υλικό οι καλεσμένοι ταξίδεψαν στην ιστορία της Boutari, ενώ αποκαλύφθηκε και η νέα εταιρική της ταυτότητα της Boutari.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, η Boutari συνεργάστηκε με τον καλλιτέχνη Cacao Rocks, ο οποίος φιλοτέχνησε αποκλειστικά για την εκδήλωση φιάλες κρασιού Λευκό Γράμμα με τη χαρακτηριστική τεχνική του και οι οποίες στη συνέχεια προσφέρθηκαν ως δώρο στους καλεσμένους.

Keywords
Τυχαία Θέματα