Νέα καμπάνια «Ας μαγειρέψουμε…» από Ogilvy και Μπάρμπα Στάθης
Ogilvy και Μπάρμπα Στάθης δημιουργούν ξανά νέα καμπάνια για τη σειρά «Ας μαγειρέψουμε…». Θέλοντας να παρουσιάσουν στον κόσμο πως τώρα μπορεί και να απολαμβάνει θρεπτικά πιάτα, αλλά και όλα όσα τον ευχαριστούν, δημιούργησαν τρεις διαφημιστικές ταινίες, εμπνευσμένες από τρεις διαφορετικές καταστάσεις.
Μια γυναίκα χαλαρώνει, μουλιάζοντας στην μπανιέρα της, αντί να μουλιάζει φασόλια. Μια οικογένεια περνά χρόνο μαζί, διαλέγοντας την επόμενη κίνηση στο επιτραπέζιο, αντί να διαλέγει υλικά για μια συνταγή,
Έτσι, μέσα από αυτό το «παιχνίδι» αναδεικνύεται η ευκολία, που προσφέρει στον καταναλωτή η συγκεκριμένη σειρά, ώστε να μπορεί να αφιερώνει περισσότερο χρόνο στον εαυτό του κι όχι στην προετοιμασία μιας συνταγής. Σημειώνεται πως η καμπάνια προβάλλεται σε TV, social media και YouTube, ενώ εταιρεία παραγωγής είναι η Foss Productions.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Τέμπη: «Δεν υπήρχε περίπτωση να μην προλάβουμε τέτοιο δυστύχημα πριν το 2020»
- «Ποτάμι» νεολαίας έξω από τη Βουλή για τα Τέμπη
- Η Hellenic Train «έσβησε» το μοιραίο δρομολόγιο από τη σελίδα της
- Οι τροφές που αποφεύγει και οι τροφές που προτιμά ένας καρδιολόγος
- Πάνω από το 50% του παγκόσμιου πληθυσμού θα είναι υπέρβαροι ή παχύσαρκοι ως το 2035 αν δεν αναληφθεί σημαντική δράση
- ΑΛΒΑΝΙΑ: Μέρα εθνικού πένθους για το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη η Κυριακή
- Οι τρεις εμπειρογνώμονες που θα εξετάσουν όλα τα στοιχεία της τραγωδίας των Τεμπών
- Ο Πούτιν κρατικοποιεί τις αμυντικές εταιρείες της Ρωσίας
- Εκλογές Τουρκία: Οι δημοσκόποι βλέπουν σε μεγάλο βαθμό αλώβητη την υποστήριξη για το κόμμα του Ερντογάν παρά τον σεισμό
- Τραγωδία στα Τέμπη:«Από τα τέλη του ’20 δεν μπαίνω σε τρένο» λεει πρώην διευθυντής ασφαλείας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Νέα καμπάνια «Ας μαγειρέψουμε…» από Ogilvy και Μπάρμπα Στάθης
- Δυσαρεστημένοι οι Έλληνες, καταφεύγουν σε υπηρεσίες ψυχικής υγείας
- Audio 360: Η ελληνική αγορά
- Στον «αέρα» το τρίτο ανάπτυγμα της καμπάνιας Pitsos
- Νέα Regional Brand Manager στην General Mills
- Το Your Directors Club μιλά για τη Δύναμη της Αυθεντικότητας
- Η Δωδώνη σε εθελοντική αιμοδοσία για τα Τέμπη
- Νέο εστιατόριο McDonald’s στη Διονυσίου Αρεοπαγίτου
- Η Free Now στηρίζει τη μετακίνηση των εθελοντών αιμοδοτών για τα Τέμπη
- Πάνω από 25 ομιλητές στο HR Symposium της KPMG
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Ο Πούτιν κρατικοποιεί τις αμυντικές εταιρείες της Ρωσίας
- Τρόφιμα: Μειώθηκε για 11ο μήνα ο δείκτης τιμών του FAO
- Ανακατανομή αρμοδιοτήτων στο υπ. Υποδομών και Μεταφορών, τι αναλαμβάνουν Μ. Παπαδόπουλος και Γ. Καραγιάννης
- ΣΕΒΕ: Απαισιοδοξία για τα αποτελέσματα του Δείκτη Εξαγωγικών Προσδοκιών στο β’ εξάμηνο
- ΣΥΡΙΖΑ για Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων: Η κυβέρνηση επιθυμεί βολικό προεκλογικό πόρισμα
- Καύσιμα: Σταθερές οι τιμές – Πεσμένη η ζήτηση από τους Έλληνες καταναλωτές
- Νέα συνεργασία του Ομίλου ΗΗG με την πλατφόρμα WELMED
- Νέα απόπειρα Μακρόν για αλλαγές στο συνταξιοδοτικό
- Τουρκία: Ο σεισμός δεν αποδυνάμωσε την κυβέρνηση Ερντογάν, λένε οι δημοσκόποι
- Στα γραφεία του ΟΣΕ η Τροχαία Λάρισας, συνελέγησαν έγγραφα και ντοκουμέντα που αφορούν το σιδηροδρομικό δυστύχημα