Νέα καμπάνια της Ogilvy για τη Lacta x Oreo

«What is this? A crossover episode?», φαίνεται πως αναφώνησαν οι advertisers της Ogilvy, όταν δοκίμασαν τη Lacta Oreo. Καθώς, όπως αναφέρουν, «πώς αλλιώς να περιγράψεις τον απόλυτο συνδυασμό γεύσεων, αν όχι με το απόλυτο pop culture reference;».

Ειδικά, ότι το κοινό είναι Gen Z, που «ξέρουν καλά από binge watching». Με αυτό το σκεπτικό, η νέα καμπάνια της Ogilvy, σε παραγωγή Foss, για τη Lacta Oreo «κατακλύζει» TikTok, Instagram Reels και Youtube Shorts με crossover episodes εμβληματικών σειρών, «όπως μόνο η Gen Z θα μπορούσε να τα φανταστεί».

Βοηθός σε αυτό το task είναι ο influencer @nickos_gian, με τις 5 διαφορετικές γεύσεις της Lacta Oreo να «κονταροχτυπιούνται» με μερικές από τις πιο επιτυχημένες (ή και όχι τόσο) τηλεοπτικές μίξεις, κερδίζοντας κάθε φορά τη μάχη του καλύτερου crossover.

Keywords
Τυχαία Θέματα