Νέα συνεργασία Addictad και Syndea, κατόπιν spec

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική έγινε Syndea και η Addictad ανέλαβε τη καμπάνια του rebranding. Η νέα συνεργασία προέκυψε κατόπιν spec. Το μήνυμα που μεταφέρει η καμπάνια rebranding είναι το ακόλουθο: «με νέο όνομα, σύγχρονες υπηρεσίες, πολυετή εμπειρία και καινοτόμα προϊόντα σε όλους τους κλάδους ασφάλισης, η Syndea γίνεται το συν στην ασφάλεια σου».

Η επικοινωνία αναπτύσσεται σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, outdoor, digital (web tv, youtube

και programmatic) και social media. Επιπλέον, το νέο όνομα και το λογότυπο της Syndea μελετήθηκε και σχεδιάστηκε από την Kommigraphics.

Γεννήθηκε από τις λέξεις Syn+Idea, «που εμπεριέχουν τις διαχρονικές αξίες της εταιρείας – σεβασμός στον άνθρωπο και στην κοινωνία, συνεργασία, ομαδικότητα, ευελιξία και δίψα για καινοτομία – και ταυτόχρονα τονίζουν τον δυναμισμό και την αξιοπιστία της, τη φρέσκια ματιά και τις νέες ιδέες με τις οποίες επανατοποθετείται απέναντι στις νέες απαιτήσεις και ανάγκες της κοινωνίας και της ασφαλιστικής αγοράς», όπως επισημαίνεται.

Keywords
Τυχαία Θέματα