Νέα συνεργασία Lidl Hellas και Digital Minds
16:28 9/12/2022
- Πηγή: Marketing Week
Σε συνεργασία προχώρησαν Lidl Hellas και Digital Minds, για τη δημιουργία περιεχομένου και διαχείριση του καναλιού στην πλατφόρμα του YouTube.
Συγκεκριμένα, η νέα συνεργασία περιλαμβάνει τη συνολική διαχείριση και optimization του καναλιού της Lidl Hellas στο YouTube, αλλά και τη δημιουργία original περιεχομένου με δημοφιλείς creators και βασικό στόχο την ψυχαγωγία των θεατών.
Από μαγειρική και unboxings μέχρι challenges, how-to videos και κωμωδία, το περιεχόμενο που θα δημιουργηθεί συνδέεται άμεσα με την ποικιλία των προϊόντων της αλυσίδας. Το κοινό, με αυτόν τον τρόπο, εξοικειώνεται με τα προϊόντα της Lidl Hellas και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά τους και βλέπει πώς μπορεί να τα εντάξει στην καθημερινότητά του.
Keywords
νέα, lidl, hellas, lidl, hellas, youtube, original, videos, www.youtube.com, μαγειρικη, youtube, κωμωδια, original, videos
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Ποντάρισμα-έπος: Το Μαρόκο τον έκανε πλούσιο
- Πούτιν: Όποιος τολμήσει να επιτεθεί στη Ρωσία με πυρηνικά, θα εξαφανιστεί από προσώπου γης
- J.P. Morgan: Η Alpha Bank στις 10 κορυφαίες τραπεζικές μετοχές της περιοχής CEEMEA
- «Τρύπωναν» στο e-banking τρίτων και «σήκωναν» χρήματα – Τέσσερις συλλήψεις
- Τέλος στο lockdown για το μεγαλύτερο εργοστάσιο iPhone της Κίνας
- Ερντογάν για Ελλάδα: «Προβοκατόρικες ενέργειες σε Αιγαίο και Ανατολική Μεσόγειο»
- Με στρατιώτες ο Σούνακ στη μάχη των βρετανικών απεργιών
- Βουλγαρία: Διακόπτεται αύριο η λειτουργία του αντιδραστήρα 6 του πυρηνικού σταθμού του Κοζλοντούι
- ΑΣΕΠ: Εκδόθηκε η προκήρυξη 9Κ/2022 για 173 θέσεις στον e-ΕΦΚΑ - Ποιους αφορά, τα δικαιολογητικά
- Bloomberg: Οι διαχειριστές κεφαλαίων «βλέπουν» διψήφια κέρδη στις μετοχές το 2023
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Απονομή πτυχίων στου πρώτους αποφοίτους της «Διττής Εκπαίδευσης» της ΕΖΑ
- Νέα συνεργασία Lidl Hellas και Digital Minds
- «Digital Acceleration with OKRs» για 1η φορά σε ευρωπαϊκό επίπεδο
- Ο Βίκος συνεχίζει στο TikTok με τη Reach
- Καμπάνια της Frank & Fame για το Ερρίκος Ντυνάν
- Ενημέρωση και το Σαββατοκύριακο από το Action 24
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Νέα συνεργασία Lidl Hellas και Digital Minds
- «Digital Acceleration with OKRs» για 1η φορά σε ευρωπαϊκό επίπεδο
- Καμπάνια της Frank & Fame για το Ερρίκος Ντυνάν
- Ενημέρωση και το Σαββατοκύριακο από το Action 24
- Απονομή πτυχίων στου πρώτους αποφοίτους της «Διττής Εκπαίδευσης» της ΕΖΑ
- Ο Βίκος συνεχίζει στο TikTok με τη Reach
- Η μεγάλη γιορτή του κλάδου διοργάνωσης και φιλοξενίας εκδηλώσεων
- Καμπάνια λανσαρίσματος του MyCook της Pizza Fan
- Free Now και Soho Square σε νέα καμπάνια
- Νέα ΟΟΗ καμπάνια για τον καφέ κάδο
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Η ΕΕ επενδύει πάνω από 600 εκατ. ευρώ για το REPowerEU και την Ευρωπαϊκή Πράσινη Συμφωνία
- Ο Daniel Bennett Smith, πρώην Πρέσβης των ΗΠΑ Πρόεδρος του Συμβουλίου Επιτρόπων του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος
- Γερμανία: «Φουσκωμένος» ο λογαριασμός για τους σταθμούς LNG - Τριπλασιάστηκε σε σχεδόν 10 δισ.
- Πούτιν: Όποιος τολμήσει να επιτεθεί στη Ρωσία με πυρηνικά, θα εξαφανιστεί από προσώπου γης
- Pricefox.gr: Αύξηση των ασφαλίστρων αυτοκινήτου το 2022 έως και 12%
- Ποντάρισμα-έπος: Το Μαρόκο τον έκανε πλούσιο
- ΟΒΙ: Ρεκόρ αιτήσεων για Δίπλωμα Ευρεσιτεχνίας λίγο πριν κλείσει το 2022
- Κ. Χατζηδάκης: Θα ήταν λάθος της ΕΕ να μην κινητοποιηθεί για την ενέργεια και την ακρίβεια
- ŠKODAENYAQRSiV: Δυναμικό, αποδοτικό και βιώσιμο
- Eurostat: Πρωταθλήτρια η Ελλάδα στις δαπάνες στέγασης στην Ευρώπη